A nyugdíjas kiosztotta Gáspár Evelin-t!

Gáspár Evelin ugyebár megemlítette, hogy a mostani alakja rengeteg időbe és energiába került. Neked mi a véleményed?

Forrás: MSN / FB / TNYH

Ez is érdekelhet:

Ha egy Mitsubishi Evo-t egy mellékúton vezetünk, számos dolog válik világossá. Először is, a 20 mérföld olyan gyorsan eltelik, mintha csak 10 lenne; anélkül is könnyen tartja a sebességet, hogy különösebben erőlködnünk kellene. Másodszor, és talán fontosabb, hogy nem szükséges teljes gázzal vezetni az Evót ahhoz, hogy élvezetet nyújtson.

Nem lenne helyénvaló, ha nem említenénk meg, hogy lassú sebességnél az X valóban elég kényelmetlenül viselkedik, sok zörej és rázkódás éri el a kabint. De ezen hátrány mellett a futómű és a kezelhetőség valóban kivételes. A kormányzás gyors, de nem ideges, és erős visszajelzést ad. Ügyesen és fürgén kanyarodik, az X olyan lelkesedéssel fordul be a kanyarokba, hogy az izgalmas, ugyanakkor olyan erős információt ad, hogy bizalmat ébreszt.

Az S-AWC kezeli és irányítja az autó mozgását. Magában foglalja az összes elektronikus vezérlésű hajtássegédletet: Aktív Középdifferenciált (változó első-hátsó nyomatékelosztás), Aktív Yaw Control-t (korlátozott csúszású hátsó differenciált), stabilitás-ellenőrzést és ABS-t. Az S-AWC működését vezérlő üzemmód választó lehetőséget ad arra, hogy az autót aszfaltra, murvára vagy hóra állítsuk, azaz alkalmazkodik az aktuális tapadás és útfelület viszonyaihoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük