A Posta előtt esett össze Pogány Judit

A helyszínen tartózkodók közül többen azt állították, hogy a földön fekvő nő nagyon hasonlított Pogány Juditra, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművészre. A hír gyorsan terjedt a közösségi oldalakon, sokakban riadalmat keltve. Pogány Juditot a közönség számos film és színházi szerep révén ismeri és szereti, ugyanakkor korábban nyíltan beszélt arról, hogy tüdőbetegséggel küzd. A színésznő egy korábbi interjúban elmondta: évek óta COPD-vel él, ami krónikus légúti szűkülettel, fulladásos rohamokkal is járhat. Az ilyen állapot hajlamosíthat légszomjra és hirtelen rosszullétekre is, ami miatt sokan hitelt adtak a helyszíni beszámolónak.
A Mentők közlése:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Teljes gázadásnál a CVT váltó működésbe lép, de normál vezetésnél az LC inkább hagyományos automatának érződik, amitől természetesebb vezetési élményt nyújt, mint a tipikus CVT-vel szerelt autók. Ez az elrendezés szinte teljesen kiküszöböli a hagyományos CVT-k „gumiszalag” érzetét, miközben gyors váltásokat biztosít, és javítja a jármű teljesítményét: a hibrid mindössze 0,3 másodperccel marad el a V8-as 4,7 másodperces 0–100 km/h gyorsulásától.
Mivel az LC egyfajta „csúcsmodell” a Lexus kínálatában (bizonyos szempontból az LFA szuperautó magasabb példányszámban gyártott utódja), kivételesen jól felszerelt. Alapáron jár hozzá 12 hangszórós hangrendszer, navigáció, tolatókamera, 20 colos felnik, LED fényszórók, üvegtető, bőrrel borított, 10 irányban állítható klimatizált ülések, valamint adaptív felfüggesztés. A biztonsági felszereltség is bőséges: holttérfigyelő hátsó keresztirányú forgalomfigyeléssel, valamint a Lexus Safety System+ csomag is alapáras.
Ehhez jönnek az opcionális Sport vagy Sport+ csomagok. A Sport változat Alcantara és bőr sportüléseket, 21 colos felniket és karbon tetőt ad, míg a Sport+ további extrákat kínál: hátsókerék-kormányzás, részlegesen önzáró differenciálmű, aktív hátsó légterelő és karbon küszöbbetétek. A Limited Edition modell még magasabbra teszi a lécet: Mark Levinson hangrendszerrel és színes head-up kijelzővel érkezik. Ez a legdrágább változat, ára nagyjából 92 000 font körül mozog.

A nagyméretű luxuskupék piaca meglehetősen szűk, és az LC valódi riválisai ebben az ársávban főként a BMW 8-as sorozat és a kissé elavult Maserati GranTurismo. A Mercedes SL is szóba jöhet, bár az csak kétüléses és keménytetős kabrió. A Mercedes S-osztály Coupé, az Aston Martin DB11 és a Ferrari Portofino szintén alternatívák lehetnek, de ezek jóval drágább 2+2 üléses modellek. További, sportosabb vetélytárs lehet a Porsche 911 és a Jaguar F-Type, bár utóbbi szintén csak kétüléses.
Motorok, teljesítmény és vezethetőség
Minden LC változat jól tapad és pontosan fordul, noha a kormányzás kissé visszafogott visszajelzéseket ad. A Sport+ modellek azonban, a részlegesen önzáró differenciálművüknek és a hátsókerék-kormányzásnak köszönhetően, olyan mértékű élességet és agilitást nyújtanak, hogy ez a nagy kupé sokkal mozgékonyabbnak érződik, mint amit mérete és tömege alapján várnánk.
Ami még fontosabb: az autó kiszámíthatóan viselkedik, és jól kiegyensúlyozott – bár a futómű némi sportos játékosságra is hajlandó, ha erre ösztönözzük. Az LC kiemelkedik finomhangolt rugózási komfortjával, és a rugózás elég lágy a legtöbb úthibán. A CVT ugyan olykor csökkentheti a vezetési élményt, de nyugodtabb tempónál teljesen elfogadható. Jó lenne valamivel hosszabb tisztán elektromos hatótáv, de így is élhető kompromisszumot kínál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük