Úgy tűnik, túlvállalta magát. Nemcsak a zenei karrierje igényelt tőle maximális odafigyelést és időt, hanem emellett még egy komoly építkezésbe is belevágott. Ez a kettős terhelés óriási nyomást helyezett rá, hiszen a próbák, fellépések az építkezés minden apró részletét is személyesen akarta felügyelni. Nem csoda, hogy ez a rengeteg teendő teljesen kimerítette.
A LEGUTÓBBI NYILATKOZAT SZERINT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 10,25 hüvelykes érintőképernyő szépen integrálva van a műszerfalba, nem csak felül van, de a szoftver ugyanaz, mint a többi Stellantis autóban, és a reszponzivitás és a könnyű kezelhetőség terén kezd lemaradni a versenytársak mögött. Bár a konfigurálhatóság skálája áldás, a válaszidők, a grafika és a menüszerkezet nem olyan kifinomult, mint a kategória legjobbjainál.
Ahogy az várható volt, az Alfa prémium termékként próbálja pozicionálni a Juniort, de a közös alkatrészek miatt a belső kidolgozás nem éri el a Mini Cooper vagy a Lexus LBX szintjét. A műszerfal és az ajtókárpitok mind alacsonyabb minőségű műanyagokból készültek, kemény és agresszív textúrájú felülettel.
Vannak azonban még néhány ügyes apróság, amelyek közül a legfontosabb a színváltós hangulatvilágítás-csomag (fehér természetes vezetési módban és piros dinamikus módban), valamint a szemgolyók szellőzőnyílásainak közepén található kígyó alakú logók. Az alacsony üléspozíció, a vezető felé néző műszerfal és a magas középkonzol mind hozzájárulnak egy otthonos, meghitt hangulat megteremtéséhez, ami pszichológiailag segít összezsugorítani a Juniort. Ugyanakkor ugyanolyan hosszú karral és rövid lábbal rendelkező vezetői pozícióval rendelkezik, mint a CMP-alapú rokonai, ami meglehetősen kényelmetlenné teszi a magasabb sofőrök számára.
A Veloce Sabelt kagylóülései némi lendületet visznek az egyébként egyszerű utastérbe, bár néhány tesztelő kissé túl szűknek találta őket.
Egyébként a helykihasználás és a praktikum tekintetében a Junior felveszi a versenyt platformtársaival, ami azt jelenti, hogy a hátsó lábtér korlátozott, és 415 literes (az elektromos autóknál 400 literes) csomagtartója kisebb, mint a Ford Pumáé vagy a Skoda Kamiqé.
Elegendő rekesz és doboz található benne az összes rágógumi csomagolásának, sőt, még néhány ügyes trükk is van a használhatóság fokozására. Az elektromos járművek álmotorházteteje például egy külön töltőkábel-tárolóhelyet rejt, a csomagtartó padlója pedig három szinten állítható a könnyebb rakodás érdekében.