A színpadon esett össze Földes Eszter!

Az előadás közben a színésznő bokája kificamodott, ám ennek ellenére nem szakította félbe a játékot, hanem kitartóan végigjátszotta a darabot. Az esetről kollégája, Molnár Áron számolt be közösségi oldalán. Beszámolója szerint a záró rap jelenetnél, miután Mohával előadták közös részüket, Eszter is belépett a saját szövegével, de nem jött közelebb a színpadon. Az ajtóban maradt, majd a produkció végéhez közeledve láthatóan elgyengült, mintha el akart volna ájulni.
DÖBBENETES DOLOG TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az egyszerűség itt is állandó téma. A Citroën nem kínál egypedálos vezetési módot, és nincsenek kormányfülek az energia regenerációjának szabályozására.
A menetválasztón még csak „B” üzemmód sincs, amit a legtöbb más elektromos autó kínál egyfajta maximális gázpedál melletti motor-regeneráció beállításként. Helyette egy „C” gomb található, ami a „Cruise” (sebességtartó automatika) rövidítése – és ez valójában kissé csökkenti a motor-regenerációt nagyobb sebességnél, a kényelmesebb autópályás vezetési élmény érdekében. Alapértelmezés szerint az autó regeneratív fékezése továbbra is meglehetősen enyhe.

Összességében úgy hangozhat, mint egy olyan recept, ami a konfigurálhatóság hiányával frusztráló lehet – pedig nem az. Az ë-C3 egyszerűen csak boldogul, a legtöbb ésszerű igényt kielégíti, ritkán bosszant, és egyszerűen azzal, hogy elkerüli a bonyodalmakat, a hivalkodást és a mesterkéltséget, végül egy meglehetősen szerethető szabad szellemmé válik. A meglehetősen lágy, mély hangú rugózás jól működik jó minőségű vidéki utakon, enyhébb függőleges behajtásokkal, ahol kellemesen gördülékeny. Nehéz kiegyensúlyozott rugózási kényelmet beállítani egy ilyen kis autóba, de megfelelő körülmények között a Citroënnek legalább némi sikere volt ebben.
Mondani sem kell, hogy kár, hogy az ë-C3 kényelmének aurája nem annyira átható. Alacsonyabb sebességnél hiányzik belőle a rugózási izoláció, így a tengelyek kissé ütögethetnek az éles széleken és a lefolyófedőkön, ami jelentősen visszacsapódhat a talajra, ha sietve veszed fel a fekvőrendőröket, mivel a Citroën a csekély visszapattanás-csillapítást részesíti előnyben.

Az autó ugyanazt a hidraulikus felfüggesztési persely technológiát használja, mint a gyártó nagyobb modelljei, ezért puhább rugókkal és lengéscsillapítókkal van hangolva, amelyek a hidraulikus ütközőkre támaszkodnak, hogy csökkentsék a nagyobb bemenő teljesítmény csípését.
De különösen nagyobb sebességnél ez a megközelítés nem mindig hatékony. Például élesebb kompressziós behatásokat fogsz érezni, ahogy átütnek a hátsódig; míg más behatások, amelyeket a jobban rögzített riválisok csak elnyelnének, a karosszéria visszarugózását, bólogatását, rázkódását és lökdösődését okozhatják az úton. Talán elbűvölő, de objektíve nem dicséretes.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük