A szíve adta fel a szolgálatot Reviczky Gábornak

Reviczkyt nemrég a Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinikán műtötték. Úgy fogalmazott, „volt egy kis gond a szívével”. „Kaptam egy jópofa pacemakert, ami rendszabályozza a szívritmusomat.” Ez már egy újfajta készülék, de például nem tehetem a mobilomat a bal felső ingzsebembe, mert bezavarhatja. – nyiltakozta Reviczky Gábor.
A műtét utóhatásai:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Peugeot E-208 minden változata 10 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszerrel van felszerelve, amely vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto csatlakozást biztosít. Emellett LED-es fényszórókkal és hátsó lámpákkal, automatikus világítással és ablaktörlőkkel, klímaberendezéssel és hátsó parkolószenzorokkal is rendelkezik. Azonban ahhoz, hogy könnyűfém felniket, HD kijelzőt, 10 hüvelykes digitális műszeregységet, első parkolószenzorokat és sötétített hátsó ablakokat kapjunk, Allure vagy GT felszereltségi szintre kell váltani. A GT modell prémium hatást kelt 17 hüvelykes gyémántcsiszolt felnijeivel, kulcsnélküli nyitásával és indításával, színes tolatókamerájával, hangulatvilágításával, sportüléseivel, perforált bőr kormánykerekével és számos külső-belső dizájnelemmel.

A Peugeot márka azon növekvő számú gyártók közé tartozik, amelyek jogosultak a 2025 júliusában bevezetett állami elektromos autó támogatásra (Electric Car Grant, ECG). Az E-208 az egyik azon három Peugeot modell közül, amely megkapja az automatikusan levonásra kerülő 1 500 fontos kedvezményt.

Ha érdekel egy E-208, több lehetőség közül választhatsz: konfigurálhatod az ideális változatot, böngészhetsz a legújabb lízingajánlatok között, kereshetsz használt példányokat, vagy el is adhatod meglévő autódat az Auto Express Sell My Car szolgáltatásán keresztül. A vezetési élmény szempontjából az E-208 kellemes, de a 50 és 51 kWh-s változatok között alig van különbség. Már az alapverzió is jól kiegyensúlyozott szupermini volt, amely városi környezetben rugalmas futóművet és gyors gázreakciót kínál, így könnyen lehet vele manőverezni. Nagyobb sebességnél ugyan kissé ingadozó a kormányzás súlyozása, és enyhe dőlések, illetve „fejcsóválás” is előfordulhat kanyarodáskor, de összességében az autó biztonságos és kiszámítható. A vezetés nem különösebben élvezetes – ez nem az a típus, amit élményszerűen lehet „dobálni” –, viszont kellemesen kényelmes hosszabb távokon is, főleg városi vagy autópályás használatra ideális.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük