A TV2 botrányhőse Kapu Tibor szerelme!

Ez a híresség iszonyatosan randizni akar Kapu Tiborral, és már meg is teheti! Van egy híresség, aki kiszemelte magának az űrhajóst. A tudományos diadal mellett egy váratlan fordulat is színesítette Tibor történetét. Még vissza se tért a Földre, máris felkeltette egy magyar híresség figyelmét, méghozzá a TV2 botrányhősét. MUTATJUK KIÉT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Teljesítmény és vezetési élmény szempontjából a Micra kétféle akkumulátorral és teljesítményszinttel is elérhető, így a szupermini kategória mindkét végét lefedi. Az új Micra kizárólag elektromos hajtásra készült, és emiatt nemcsak drágább lett, hanem fizikailag is nagyobb, hogy az akkumulátorcsomagokat a padló alá lehessen építeni. Egyetlen elsőkerék-meghajtású villanymotor hajtja, amelyet egy egyszerű, MacPherson-rugóstagos első felfüggesztés és egy sokkal fejlettebb, több lengőkaros hátsó felfüggesztés egészít ki – utóbbi ebben a kategóriában szinte példátlan, a MINI és a Renault 5 kivételével.

A felfüggesztés hangolása és hardverelemei megegyeznek a Renault 5-ével, de a Nissan aktívan részt vett a fejlesztésben, így sikerült a saját ízlésükhöz igazítani a vezetési karakterisztikát. A Micra korábban nem volt különösebben izgalmas vezetni, így most egy érettebb, stabilabb élményt kínál. Az úton biztonságosan viselkedik, a felfüggesztés valamelyest feszes, de soha nem kényelmetlen, az irányíthatóság pedig precíz, ami magabiztosságot ad. Bár a 148 lóerős változat sem robbanékony, városi sebességnél jól reagál. Autópályán már visszafogottabbnak érződik, és az alacsony áttétel, valamint a kevésbé áramvonalas forma miatt a végsebesség mindkét modellnél 93 mérföld/óra, azaz körülbelül 150 km/h.

A 40 kWh-s modell 198, míg az 52 kWh-s változat 260 mérföldes WLTP hatótávot kínál – ez utóbbi autópályán inkább 200 mérföld körül alakul. A töltési sebességek nem kiemelkedőek: a kisebb akkumulátor 80 kW-os, a nagyobb 100 kW-os DC gyorstöltést tesz lehetővé, mindkettő körülbelül 30 perc alatt tölthető 15-ről 80 százalékra. Otthoni töltéssel a 40 kWh-s változat 6,5, a 52 kWh-s verzió 8,5 óra alatt tölthető fel teljesen. Hasznos kiegészítő, hogy a Micrában a kormány mögötti váltófülekkel lehet állítani a regeneratív fékezés mértékét, sőt egy e-pedal mód is rendelkezésre áll, amellyel a fékpedál használata nélkül lehet megállni – sajnos azonban ez a beállítás minden újraindításkor visszaáll.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük