A sértett, aki a szomszédban lakott, az édesanyja korábban eltulajdonított járókeretét akarta visszakérni, ezért próbált bejutni a vádlott udvarára. Amikor azonban megfogta az áram alatt lévő kapu kilincsét, áramütés érte. Szerencséjére csak rövid ideig érintette meg a kilincset, így a baleset nem végződött tragédiával, sérülései nyolc napon belül gyógyulóak voltak.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda HR-V névjegyének történetét ismerve, meglepő, hogy a márka nem épített nagyobb jelenlétet a jövedelmező kompakt crossover piacon.
Az eredeti HR-V, amely a Honda Logo szuperminije alapjaira épült, 1999-ben debütált – jóval azelőtt, hogy az európai gyártók felfedezték volna az ötletet – és azonnal „örömmágnest” reklámozták egy fiatal, aktívan gondolkodó célcsoport számára, még ha végül nem is ők voltak a fő vásárlói.
A nagyobb, Honda Civic alapú Honda CR-V alatt helyezkedett el, kisebb motorral rendelkezett, négy személy számára volt férőhely, kétkerékhajtással vagy összkerékhajtással is elérhető volt, és az SUV-k magasra emelt stílusát képviselte.
Mindez úgy tűnhet, hogy egy sikeres recepttel rendelkezik, tekintve, hogy milyen előnyt szerzett a piac többi szereplőjével szemben. Azonban az HR-V inkább mellékszereplővé vált – egy kicsit előre hozott a jövőből, igen, de ugyanakkor szűk volt hátul, hátráltatta a dízelmotor hiánya, és végül követés nélkül eltűnt.
Japánban a Honda lényegében a Crossroad modellel váltotta fel, egy háromsoros, hétüléses furcsasággal, amit bölcsen csak a hazai piacon tartottak meg. Csak most, közel 10 évvel később döntött úgy a gyártó, hogy visszahozza az HR-V emblémát az Egyesült Királyságba.
Nem meglepő módon az eltelt évtized miatt úgy tűnik, hogy késlekedett a buliban, és a kompakt crossover azóta sokkal népszerűbb lett a kisebb európai családok körében, mint egy vekni kőkemény, bio kenyér. Maga az autó bölcsen ragaszkodik az elődje által előrevetített, most már jól bevált formulához: a Honda Jazz szuperminijére alapozva, kis motorokkal (dízelmotorral is) és kizárólag elsőkerékhajtással, függetlenül attól, hogy melyik a négy felszereltségi szintet választjuk.