Aurelio kamerák előtt jött össze Farm VIP edzőjével!

A gyanakvás nem most kezdődött. Már a tavalyi év során, amikor véget ért a műsor forgatása, felröppentek bizonyos szóbeszédek, melyek szerint Petra és Aurelio közelebb kerültek egymáshoz, mint ahogy azt ők állították. Egy névtelen szállodai dolgozó állította, hogy látta őket együtt eltölteni az éjszakát egy hotelben – mindezt úgy, hogy a hölgy neve alatt nem is volt foglalás. Bár akkoriban mindketten tagadták, hogy bármi történt volna közöttük, a rajongók nem nyugodtak bele a hivatalos válaszokba.
MEGTÖRTÉK A CSENDET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Maserati második generációs Granturismo kupéja a Grancabrio tető nélküli testvérmodellje, és mindkét autó ugyanazt a vegyes fémekből készült modellt platformot használja, amit kifejezetten mind a nyitott, mind a zárt változatok számára, sőt egy elektromos verzió befogadására is terveztek, még 2017-ben.
Mindkét autó nagy méretű a kétajtós GT kupé/kabrió kategória normái szerint: közel öt méter hosszúak, míg a 4,7-4,9 méteres hosszúság lenne az átlagos. De hát nem könnyű utasokat helyezni egy kis tágítás nélkül.
A Granturismo-val ellentétben (amely elérhető egy kicsit gyengébb és olcsóbb V6-os Modena változatként) a Grancabrio csak kétféle motorral érhető el: egy 542 lóerős V6-os Trofeo változatként, vagy egy drágább, hárommotoros, 750 lóerős, teljesen elektromos Folgore-ként. Minden Grancabrio négykerékhajtású, és mindegyik légrugózással és adaptív lengéscsillapítással van felszerelve.
Mivel kabrió, a Grancabrio Trofeo számára szükségesek a karosszéria megerősítések, amelyeket a Folgore megúszhat (mivel az akkumulátor önmagában is szerkezeti merevséget ad az autónak). Ennek ellenére a Grancabrio 100 kg-mal nehezebb, mint az egyenértékű Granturismo, bár így is nagyon közel lesz a két tonnához, ha az autót vezetővel és üzemanyaggal együtt mérjük.

A dizájn vonzerejét a Grancabrio egyik fő vonzerejének tartják, és a mechanikai elemek elhelyezése biztosította az alacsony motorháztető vonalat és az elegáns összhatást, amelyet az autó széles „cofango” típusú motorháztetője táplál, akárcsak a Maserati füstös króm alkalmazása a kiemelésekhez. Ha színes tetőt szeretnél, választhatsz fekete, kék, szürke, „greige” vagy „granata” piros színben. Kezdjük is a Grancabrio fő különbségével: elég hely van két átlagos magasságú felnőtt számára, hogy kényelmesen elférjenek a hátsó üléseken. Ha le van hajtva a vászontető, könnyű bejutni; viszont ha fel van húzva, nem olyan egyszerű, de nem lehetetlen.
A tető felhúzva – és ez teljesen motoros, és körülbelül 15 másodperc alatt működtethető, miközben az autó akár 50 km/h sebességgel is haladhat – a fejterület kicsit szűkebb, de az összhatás nem olyan klausztrofóbikus, mint más autók esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük