Aurelio kamerák előtt jött össze Farm VIP edzőjével!

A rejtély csak fokozódott, amikor Petra hosszú ideig nem kívánt reagálni a találgatásokra. Ám ahogy az új évad eseményei ismét reflektorfénybe helyezték őket, követői nem hagyták annyiban, és egyre gyakrabban szegezték neki a kérdést: vajon igaz volt-e a tavalyi pletyka? A sokáig hallgatag influenszer végül megtörte a csendet egy Instagramos kérdezz-felelek során, amikor röviden és határozottan reagált:
„Nem igaz, de jóban lettünk.”
A válasz rövid, de annál beszédesebb – mindenki eldöntheti maga, mit is jelent ez valójában. Annyi biztos: a kapcsolatuk különleges. Hogy barátság vagy valami több született a farmon, azt csak ők tudják igazán – de hivatalosan, egyelőre nem történt több annál.

VIA

Ez is érdekelhet:

A Modena feeder modell nem éppen olcsó választás, hiszen a Maserati így is elég drága, és olyan riválisokkal kerül szembe, mint a Mercedes-AMG SL 63, miközben árban a Porsche 911 Turbo Cabriolet-t célozza meg. Az alapszintű Bentley Continental GTC vagy az Aston Martin DB12 Volante árától egészséges távolságra helyezkedik el, de valószínűleg még így is elég közel van ahhoz, hogy a jólétben élő vásárlók azokat a modelleket is komolyan mérlegeljék riválisként (bár mindkettő több luxust és kívánatosságot kínál, igaz, nem ugyanazt a négyüléses használhatóságot).
A CAP azonban versenyképes maradványértékeket vár a modellnél; és a valódi üzemanyag-fogyasztást tekintve a V6-os motor körülbelül 30mpg-t is képes biztosítani, ha ésszerűen vezetik, de valószínűbb, hogy 22-25mpg körüli átlagot ér el vegyes használat mellett. Egy ilyen nagy, négyüléses luxus kabrió elkészítése már önmagában kihívás, de azt is elérni, hogy kemény és dinamikus legyen vezetni, egy másik történet, még egy modern autógyártó számára is. És bár a Maserati próbált újítani a Grancabrio többrétegű fém vázszerkezetével, nem arattak túl nagy sikert ezen a téren.

Olyan autót alkottak, ami szép és meghívó, hogy benne tölts időt, és amely kellemes és viszonylag tágas négy fő számára egy laza vezetéshez. Elég élvezetes, mint egy nyugodtabb kabrió GT, feltéve, hogy csak akkor pörgeted ki a jelentős teljesítményét, amikor az út sima és széles határok között van. De amikor az út gödrös és egyenetlen lesz, akkor kissé megbukik: időnként problémát jelent a rideg elszigeteltség és a váz összetartása, és nem képes olyan sportos vezetési élményt nyújtani, amit elvárnánk, amikor kedved támad egy kicsit energikusabb vezetéshez.
Akik a Grancabriót választják, azok az autó eleganciáját, az életteli V6-os motort, a klasszikus GT túrázó karakterét és talán a négyüléses kabin előnyeit értékelik. Az árért azonban úgy érezzük, hogy ennél többre is képesnek kellene lennie az autónak. De ha sok csomagot szeretnél magaddal vinni, fel kell készülni arra, hogy az autót tetővel felfelé vezeted, mert a Grancabrio tetője úgy hajtódik össze, hogy a csomagtartó egy levelezőládaszerű helyiséggé alakul, amely csak a legvékonyabb puha táskáknak megfelelő.
Az első kabin elég kényelmes és tágas. Van benne néhány gazdagabb anyag, amit egy Maseratitól elvárnánk, de talán nem annyi, hogy az uralkodó hangulatot lényegesen magasabb szintre emelje, mint mondjuk egy tipikus német prémium szedán.
Tíz éve a cég jobban támaszkodott a bőreire és krómjaira, és valóban felkeltette velük a figyelmet. Ma a minőség érzékelhető konzisztenciája valószínűleg jobb, mint korábban, mégis a „wow” faktor némi hiányzik. Eközben még mindig vannak szembetűnő minőségi hiányosságok (például azok a műanyag váltóvezérlő gombok); a digitális érintőképernyő alsó elrendezése egy kicsit túlzsúfolt, ami megnehezíti a használhatóságot; és az ülések sem olyan kényelmesek, mint lehetnének.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük