Nem ismert, hogy az áldozat miért e/ett le a peronról, a szemtanúk közül vannak, akik azt állítják, hogy meg/ök/ették, de lehet, hogy rosszullét vagy ön/yi/kos/ági szándék miatt tette. Az In/ex információi szerint a metró még tíz métert haladt, miután elg/z/lta a fiút. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha helyre van szükséged, az Iveco Daily kiváló választás lehet, mivel akár 17,2 köbméter raktérfogattal is rendelkezhet, ami igazán sokoldalúvá teszi – alkalmas lehet például szállítmányozásra, építőipari munkákra, költöztetésre vagy akár speciális berendezések mozgatására is. Ez a tágas raktér bőséges helyet biztosít még a nagyobb méretű rakományok számára is, azonban nem szabad figyelmen kívül hagyni azt sem, hogy a raktér mérete önmagában nem minden – különösen, ha a jármű megengedett össztömege 3.500 kg.
Ebben a súlykategóriában ugyanis minél nagyobb a felépítmény, annál kisebb marad a teherbírás, vagyis a hasznos teher. A legnagyobb Daily modell ebben az osztályban például mindössze 1.185 kg hasznos terhet bír el, míg a legkisebb karosszériás változat akár 1.500 kg-ot is. Ezért nagyon fontos, hogy ha nehéz rakományokat szállítasz, akkor a jármű kiválasztásakor figyelembe vedd a felépítmény méretét és annak hatását a terhelhetőségre, nehogy túlsúlyos legyen a furgon, ami akár bírsághoz vagy balesethez is vezethet.
A Daily méreteit tekintve az egyik legszélesebb furgon a kategóriájában. A raktér szélessége eléri az 1.800 mm-t, amit csak a Citroën Relay, a Fiat Ducato és a Peugeot Boxer múlnak felül 1.870 mm-rel. Az egy hátsókerék-párral szerelt modelleknél a kerékdobok közötti távolság 1.320 mm, ami elegendő helyet biztosít ahhoz, hogy egy EUR raklap bármelyik irányból beférjen. A duplakerekes változatoknál ez a szélesség 1.030 mm-re csökken, de ez még mindig elegendő ahhoz, hogy egy raklap hosszában beférjen.
A csúsztatható oldalsó ajtó – amely opcionálisan rendelhető – 1.100 mm-es nyílást biztosít, amely szintén elegendő egy EUR raklap hosszanti behelyezéséhez. A raktér hosszát tekintve a 3950 mm-es tengelytávval rendelkező modellek 4.540 mm-es raktérhosszt kínálnak, amit ebben az osztályban csak a leghosszabb Mercedes Sprinter és VW Crafter modellek tudnak túlszárnyalni.
A biztosítási besorolás viszont jól mutatja, mennyire eltérő lehet a Daily a konkurens modellektől. A legtöbb Daily modell a 17-es vagy 18-as biztosítási csoportba tartozik, ami lényegesen magasabb, mint például a Ford Transit, amely 6-os és 9-es csoport között mozog, vagy a Nissan NV400, amely a 12E–14E közötti csoportba esik. A Peugeot Boxer ennél is kedvezőbb, az 5E–8E csoportban található, míg a Volkswagen Crafter modelljei a 8E és 10E közötti sávban helyezkednek el. Ez azt jelenti, hogy a Daily fenntartása a biztosítási költségek szempontjából drágább lehet, különösen, ha az erősebb motorral szerelt verziót választjuk.