Az igen! Szulák Andrea férjhez ment! Ő az!

Mint ismeretes, a városról szóló mondás szerint: „Ami Las Vegasban történik, az Las Vegasban is marad.” Szulák Andrea azonban most úgy döntött, felfed néhány titkot ebből az időszakból, amelyről – saját bevallása szerint – máig megőrzött hivatalos dokumentumokat is őriz. Hogy pontosan mi zajlott a legendás fényvárosban, arról a NőComment! adásában hull majd le a lepel, de annyit már elárult: egy meglehetősen szokatlan kalandban is részt vettek Frei Tamással.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A kormányzás meglepően közvetlen és jó visszajelzést ad, ami segít abban, hogy a 508-as mérete ellenére is viszonylag fürgének érződjön. A felfüggesztés puha és kényelmes, ugyanakkor nem engedi túlságosan megdőlni a karosszériát, annak ellenére, hogy elsősorban a komfortra hangolták. Csak akkor lehet hiányérzeted, ha igazán lendületesen szeretnél kanyarogni, mert ebben az esetben hiányozhat a sportosabb autókhoz – például a Mondeóhoz – hasonló vezetési élmény.
A 508-as ezen kívül kellemesen csendes is, utazás közben alig hallatszik be az úthang vagy a motorzaj.
A motorválasztékot érintően a 2014-es frissítés során a benzines motorokat kivették a kínálatból. A HYbrid4 modell azonban megmaradt, amely egy dízelmotor és egy elektromotor kombinációját kínálja, összkerékhajtással és 198 lóerős teljesítménnyel. Ezzel 8,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, ami a leggyorsabb változattá teszi, ráadásul a leghatékonyabbá is.
A többi változat kizárólag hatékony BlueHDi dízelmotorokat kínál, amelyek speciális kipufogógáz-tisztító technológiát alkalmaznak a károsanyag-kibocsátás csökkentése és a szilárd részecskék szinte teljes kiszűrése érdekében. A Peugeot szerint ezek a motorok a lehető legtisztább dízelmotorok közé tartoznak, és mind megfelelnek a legfrissebb Euro 6-os előírásoknak.

A legjobb általános választás a 178 lóerős, 2,0 literes dízelmotor, amely meglepő módon ötvözi a teljesítményt és a takarékosságot. Alapból hatfokozatú automata váltóval érkezik, és 8,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.
A belépő szintű, 119 lóerős 1,6 literes BlueHDi elfogadható menetteljesítményeket kínál, még ha nem is túl dinamikus. 11 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, de előzéshez megfelelő nyomatékot biztosít.
A középutat a 148 lóerős 2,0 literes változat jelenti, amely 8,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Egészen jó, bár úton haladva érezhető, hogy nincs benne annyi erő, mint az erősebb 2,0 literesben.
A dízelmotorok takarékos működése miatt a fenntartási költségek elfogadhatóak, de a jármű értékének gyors csökkenése rontja az összképet. A Peugeot 508 népszerű választás volt céges felhasználók körében. Ha a juttatási keret megengedte, akkor általában az útdíjmentes HYbrid4 mellett döntöttek – amely mindössze 95 g/km CO2-kibocsátást produkál és 4,0 l/100 km fogyasztást ígér –, vagy a 148 lóerős 2,0 literes BlueHDi mellett, amelynek CO2-kibocsátása mindössze 109 g/km, miközben szintén több mint 4,2 l/100 km-es fogyasztást tud.
A 119 lóerős, 1,6 literes motor 103 g/km-es CO2-kibocsátást produkál, és ugyanúgy 4,0 l/100 km-es hivatalos fogyasztással rendelkezik, mint a hibrid változat – bár a teljesítmény szintjén ez nem igazán érződik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük