A szomszédok is megszólaltak az ügyben, és azt mondták, hogy egy jóravaló és ismert férfi lakott ott, aki a helyi tévében dolgozott, mint műsorvezető, de a 14 éve felvett svájci frank hitelét még forintosítva sem tudta fizetni, mivel nem volt annyi bevétele, mint amennyit a bank követelt tőle havonta. Az évek alatt közel 8-at fizetett vissza, és még mindig tartozott 10-el a banknak.
EZ VÁRT VOLNA A FÉRFIRE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kínálat legerősebb változata a 2,0 literes plug-in hybrid, amely a Toyota ötödik generációs hibridrendszerét használja. Ebben ugyanaz a 2,0 literes benzinmotor dolgozik, mint a „sima” hibridben, de kiegészül egy 161 lóerős villanymotorral, ami összesen akár 220 lóerős csúcsteljesítményt is képes az első kerekekre küldeni. Ehhez egy jelentősen nagyobb, 13,6 kWh-s akkumulátor társul.
A PHEV hajtáslánc jól hangolt, az elektromos és belső égésű motor közötti váltás zökkenőmentes. Elektromos módban az autó élénk és azonnal reagál, míg a benzinmotor részterhelésnél szépen veszi a gázt és megfelelő gyorsulást nyújt. Ennek ellenére, ha valaki a teljesítmény reményében választaná ezt a változatot, némileg csalódhat: végsebessége nem magasabb a hagyományos hibridekénél, és a 0–100-as gyorsulása is csupán 0,8 másodperccel jobb.
Ha keményen hajtjuk, a plug-in hybrid ugyanúgy viselkedik, mint a többi hibrid: magas fordulaton próbál teljesítményt leadni, ami bár eredményes, nem az a fajta élmény, amihez szívesen visszatérnénk, vagy ami miatt sportos autóként tekintenénk rá.
A PHEV hivatalosan 66 kilométeres tisztán elektromos hatótávval rendelkezik, de a teszt során inkább 48 kilométer körül alakult a valós érték. Ahogy az ilyen típusú hibrideknél általános, a C-HR-ben is elérhető EV mód, használható hibrid üzem, amely a teljesítményt a navigációs rendszerrel összehangolva szabályozza – például tisztán elektromos üzemmódra vált környezetvédelmi zónákban –, vagy akár az akkumulátor visszatöltése is megoldható a belső égésű motor és a regeneratív fékezés segítségével, hogy a későbbi utazás során újra elektromosan haladhassunk (még ha ez a töltés viszonylag lassú is).