Az Ismert Tévés vetette magát a mélybe!

A szomszédok is megszólaltak az ügyben, és azt mondták, hogy egy jóravaló és ismert férfi lakott ott, aki a helyi tévében dolgozott, mint műsorvezető, de a 14 éve felvett svájci frank hitelét még forintosítva sem tudta fizetni, mivel nem volt annyi bevétele, mint amennyit a bank követelt tőle havonta. Az évek alatt közel 8-at fizetett vissza, és még mindig tartozott 10-el a banknak.
EZ VÁRT VOLNA A FÉRFIRE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Kanyarodás közben a Niro határai viszonylag könnyen elérhetők, és onnantól kezdve jól kontrollálható, biztonságos alulkormányzottság jellemzi. A kormányzás nem különösebben közvetlen, de pontos, és kellemes súlyozottságának köszönhetően magabiztosságot ad a kanyarokban. Ehhez társulnak a meglepően jól tartó ülések, amelyek erős oldaltartással gondoskodnak róla, hogy a vezető a helyén maradjon a kanyargósabb szakaszokon is.

Az elektromos változat a nehezebb akkumulátorcsomag miatt nem olyan mozgékony, mint a hibrid verzió, és kissé nyugtalanabbul viselkedik úthibák, huplik vagy repedések esetén. A hibrid sokkal kiegyensúlyozottabb, simábban halad a legtöbb útfelületen, ráadásul a komfortérzet szempontjából alig van különbség az alacsonyabb felszereltségű, 16 colos kerekekkel szerelt változat és a csúcskivitelű 4-es modell 18 colos kerekei között. A menetzaj, különösen a szélzaj és a gumik gördülési hangja, autópályán is minimális.

A hibrid modellek kétféle vezetési üzemmódot kínálnak: Eco és Sport módot. A Kia dicséretet érdemel, mert a két beállítás közötti különbség mozgás közben is érezhető. Eco módban a gázreakció tompább, a váltások pedig hamarabb történnek a takarékosabb üzem érdekében, míg Sport módban a gázpedál érzékenyebb, és az autó hosszabban tartja a fokozatokat a jobb dinamika érdekében. Ennek ellenére mindkét mód rugalmasan használható, így nem kell folyton váltogatni őket.

A fékek nem nyújtanak túl sok visszajelzést, és nagyobb sebességnél erősebben kell taposni a pedált, hogy hatékony lassulást érjünk el, de városi tempónál sokkal jobban kezelhetők, és könnyű velük simán megállni. A hatfokozatú duplakuplungos automata váltó néha lassan kapcsol, különösen akkor, ha padlógázzal próbálunk gyorsítani – ilyenkor hirtelen visszakapcsol, és a fordulatszám hirtelen megugrik. Ettől eltekintve a váltások többsége gördülékeny. A plug-in hibrid modellekben található kézi váltófülek viszont lassan reagálnak, így ezek használata nem túl ajánlott. Ha gyorsításkor hirtelen rálépünk a gázra, mindkét hibrid motorja kissé érdes hangon reagál, de ez a zaj fokozatosan eltűnik, miután elérjük az utazósebességet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük