Mivel nem tudta fizetni, valószínűsíthető, hogy akár kilakoltatás is várhatott volna rá, amit ő nem tudott feldolgozni.. – nyilatkozta a férfi közvetlen szomszédja, aki jó ismertséget ápolt a most elhunyt férfival. „Sokan szerették a munkahelyén és itt a panelházban is. Mindenkihez volt egy egy kedves szava. Érthetetlen, miért dobta el az életét.” – Mondta a szomszéd elcsukló hangon.
VIA minden-egyben
Ez is érdekelhet:
A fogyasztást, a CO2-kibocsátást és az üzemeltetési költségeket tekintve a Kia Niro széles palettát kínál hatékony, villamosított hajtásláncokkal, amelyek hosszú távon csökkenthetik a fenntartási kiadásokat. Az alap hibrid modell ára jelenleg épphogy 30 000 font alatt kezdődik az Egyesült Királyságban, így a Hyundai Kona Hybrid és más kis SUV-k mellett olyan hibrid-only modellekkel is versenyzik, mint a Toyota Corolla vagy a Honda Civic.
A Kia elkötelezetten támogatja az elektromos mobilitást, így a második generációs Niro is háromféle villamosított hajtáslánccal érhető el: teljes hibrid (HEV), plug-in hibrid (PHEV) és tisztán elektromos (EV) változatban.
A gyártó szerint az alap hibrid akár 64,2 mérföld/gallonos (kb. 4,4 l/100 km) vegyes fogyasztást is elérhet – ez körülbelül öt mérföld/gallonnal jobb, mint az előző generáció értéke. A valóságban azonban a hosszú távú tesztjeink során, több mint 18 000 km (11 000 mérföld) alatt 50,5 mpg (kb. 5,6 l/100 km) átlagfogyasztást mértünk, ami még mindig jó eredmény egy olyan autótól, amelyet nem kell tölteni. Ráadásul az utak nagy részén autópályán közlekedtünk, ahol a benzinmotor folyamatosan működésben van. Összehasonlításképpen: a 11. generációs Civic, amelyet szintén hosszabb távon teszteltünk, csak 45,1 mpg (kb. 6,2 l/100 km) fogyasztást tudott elérni, tehát a Niro ebből a szempontból is kedvezőbb választás lehet. A CO2-kibocsátás is előnyös: a második generációs Niro hibrid verziója 100–106 g/km közötti értéket produkál, felszereltségtől függően.
A plug-in hibrid ugyan többe kerül, viszont környezetkímélőbb is – a Kia szerint a CO2-kibocsátása mindössze 18 g/km, és elméletileg akár 353,1 mpg (kb. 0,8 l/100 km) is elérhető a WLTP szabvány szerinti teszten. Ezek az értékek ugyan lenyűgözőek, de csak akkor realizálhatók, ha a tulajdonos rendszeresen tölti az autót, és főként elektromos módban használja – ellenkező esetben a fogyasztás jelentősen nőhet.