Az utcán álltak bele Orbán Viktorba

A ferencvárosi polgármester első mondatai még visszafogottak voltak: arról beszélt, hogy minden nemzet büszke a fővárosára, és ideje lenne végre rendezni a budapesti csődhelyzetet. Csakhogy a válasz villámként csapott le: Orbán rávágta, hogy „ne vicceljen, ez a nemzet fővárosa!” A feszültség ekkor kezdett igazán emelkedni.
Baranyi nem hagyta annyiban: személyes tárgyalást követelt Karácsony Gergellyel. Ekkor ejtette el a „Vitézy–Szentkirályi-projekt” szót, mire Orbán hirtelen közelebb lépett – és jött a mondat, amitől megfagyott a levegő:
„Bocsánat, nem akarjuk visszaszerezni, mert a mienk. Ez a mi fővárosunk.”
A körülöttük állók szinte egyszerre kapták fel a fejüket: ilyen kemény kijelentésre kevesen számítottak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az eredeti R-Sporttal szerzett saját tapasztalataim – amivel az autó gyors és könnyű 9000 mérföldes futásteljesítményének nagy részét villámgyorsan tettem meg – szinte kizárólag pozitívak voltak. Az XE egyike azoknak az autóknak, amelyeket gyorsan megragad az ember, ha dolga van, mert elég gyors, elég kényelmes, elég gazdaságos, elég kompakt és könnyű vele parkolni. A szürkeségen kívül számunkra az autónak két fő hibája van: az útzaj és a rugózási minőség. A felszíni zaj túlságosan is megviselte a Jaguarok újabb keletű megterhelését. Emlékszem, hogy lerövidítettük a feleségemmel a Yorkshire-i Jaguar F-Type nyaralásunkat, egyszerűen azért, mert az útzaj túl zavaró volt. Még Norman Dewisre, a híres Jaguar tesztpilótára is emlékszem, aki halála napjáig ösztönösen tesztelte az utat, és panaszkodott az útzajra, miközben cége egyik alkotásában utazott, jóval 90. születésnapja után is. Az opcionális 19 colos kerekeken a kék XE R-Sportunk zajos, és ez nem is csoda. A rugózási probléma kevésbé egyértelmű.

Az R-Sport egy feszes felfüggesztésű autó, amely zseniális körforgalmakban vagy ügyes, gyors irányváltásokban. Nagyszerű a hosszú, gyors kanyarokban is, ahol a stabilitás kiemelkedő. Az autó alacsony vezetési pozíciója, ellentétben az összes manapság használt SUV-val, többnyire nagyon élvezetes: az autó hatékonynak és biztos lábúnak érződik.

Azonban az eredeti XE-nk egyike azoknak az autóknak, amelyekben az utastársak kényelme komoly problémává válik: észreveszed, hogy a melletted ülő személy jobban ki van téve az ütődéseknek, mint szeretnéd, és a felszínes zajok felett kell beszélnie vele. Ez nem pihentető, sőt időnként egyenesen destabilizáló: nem vagyok benne biztos, hogy ennyire lelkesedtem volna ezért az autóért, ha a kilométereim több családi autózásból és kevesebb országszerte való száguldozásból álltak volna.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük