Azonnal megkellet műteni Tóth Gabit!

Az őt tá/ad/k már nem tudják őt megtörni. Az énekesnő szavai szerint műtétje, betegsége, valamint több vesztesége után már túléli, ha nem kedvelik. Tóth Gabi új korszakot kezdett az életében, a múlt terheinek kimondása után végre megtapasztalja a megkönnyebbülést, „fényt kapott”.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Papíron a dízelmotoros változat a piacra kerüléskor majdnem 30 százalékkal kevesebb teljesítménnyel rendelkezik, mint a W12-es, és 25 000 fonttal olcsóbb – olyan tények, amelyek nem ígérik, hogy legalább 50 százalékban jobban fogja teljesíteni a Bentayga küldetését, mint a benzinmotoros változat.

De ha alaposabban megvizsgáljuk a jármű részleteit, kiderül, hogy több olyan tulajdonsága is van, amely akár felülmúlhatja a benzinmotoros társát.

Az első ilyen tényező a nyomaték. A Bentayga Diesel 3956 cm³-es „háromszoros töltésű” V8-as motorja pontosan ugyanazt a 664 lb-ft nyomatékot adja le, mint a szokásos Bentley Bentayga 5950 cm³-es, duál-turbós W12-es motorja. De míg a W12-esnek 1350 rpm szükséges ahhoz, hogy ezt elérje, a V8-as dízelmotor már 1000 rpm-től, vagyis gyakorlatilag a leállított állapotból rendelkezésre áll a nyomatékkal.

Ez erősebbé és rugalmasabbá teszi a járművet a sebességváltás közbeni gyorsulásban, mint a már eleve rugalmas W12, és még nagyobb előnyt jelenthet vontatás, mászás és egyéb olyan feladatok esetén, amelyeket a nagy SUV-októl gyakran elvárnak.

A Diesel nyolcfokozatú automata sebességváltója megegyezik a benzines változatéval, egészen a sebességfokozatok és a végáttétel arányaiig. Ahogyan a W12, a Diesel is mind a négy kerékre továbbítja a teljesítményt egy Torsen központi differenciálmű és egy nyitott hátsó differenciálmű segítségével, miközben az elektronikus nyomatékvektorozás néhány feladatot ellát, amelyet egy zárható tengely differenciálmű egyébként végezne el.

A Bentley módosításai az V8 dízelmotorján elsősorban az ECU szoftver módosításaira mentek.

Aggódva, hogy ez az autó inkább Bentley-nek hangozzon és érezze magát, mint egy dízelmotoros autó, a crewei mérnökök lágyították a V8-as motor égési hangját, intelligens motorfelfüggesztéseket szereltek rá, és még több hangszigetelést tettek a motortérbe és az erőátviteli alagútba, mint amit a W12-es kap.

Az Audi SQ7 rajongói valószínűleg kíváncsiak, miért nem alkalmazták a jármű négykerék-kormányzási rendszerét és az opcionális zárható „sport” hátsó differenciálművet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük