Azonnal megkellet műteni Tóth Gabit!

Ennek megerősítésére szombaton oldalán közvetlenül a ros/zaka/óihoz fordult. Az énekesnő a múltja legfájdalmasabb pillanataira emlékezve üzent azoknak, akik nem kedvelik őt. Volt egy ötórás életmentő műtétem, tüdőembóliám, me/dőn/k nyilvánítottak, elvesztettem barátokat, elváltam. Szerintem túlélem, ha nem kedvelsz – írta Tóth Gabi!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A Diesel lélegzetelállítóan sima és csendes. A V8-as motor nem küldi át a kipufogónyomásos motorok indításkor érzékelhető remegéseit a kabinba, és egy távoli, diszkrét alapjáratra áll le, amely még csak halványan sem zörög vagy durva.

Őszintén szólva, alig hallható. A motor csak annyira emeli fel a hangját, hogy hallható legyen, amikor elindulsz, de kellemes és édes hangú marad, ahogy gyorsabban pörög, és még magas fordulatszámon sem tolakodó.

A Bentley W12-es motorja egy kicsit dallamosabb, amikor kemikusan dolgoztatják, de a két motor közötti hangzásbeli különbség meglepően kicsi.

A W12 valóban erőteljesebben mozgatja a Bentley Bentaygát, de csak akkor, amikor a gázpedál a végállásban van és a fordulatszámmérő tűje a vörös vonal felé pörög, és ez olyan üzemmód, amit valószínűleg a Bentayga tulajdonosok ritkán alkalmaznak.

Ha 0-ról 160 km/h-ra (100 mph) szeretnénk gyorsítani, a Bentayga Dieselnek pontosan egy másodperccel több időre van szüksége, mint a 12-hengeres társának, és több mint két másodperccel többre, mint a Range Rover Sport SVR.

De ha 64-160 km/h (40-100 mph) között gyorsítunk hatodik sebességfokozatban, ami sokkal beszédesebb mutatója az elérhető sebességnek az utakon, a Diesel 1,4 másodperccel gyorsabb, mint a W12, és több mint négy másodperccel gyorsabb, mint az SVR (és még 96 km/h-t (60 mph) is meg tudna nyerni, mielőtt újabb sebességfokozatra lenne szüksége).

El tudjuk képzelni, milyen könnyűvé teszi ez a teljesítmény az autópályás vezetést és a nehéz pótkocsik vontatását, és milyen hihetetlenül nyugodt stílusban tudná a Bentayga Diesel megelőzni a lassabb autókat a jól látható A-úton.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük