Balázs Kláriék hihetetlen csodája

„Nem hiszünk a szemünknek!” – kiáltották fel a rajongók, amikor legutóbb Balázs Klári egy televíziós fellépésen megjelent. A legendás énekesnő alakja mintha megváltozott volna, és ez azonnal beindította a találgatásokat: vajon Klárika terhes? A 70 feletti kor ellenére az internetet ellepték a találgatások és kommentek, miután Balázs Klári egy tes/hez si/uló ruhában lépett színpadra. Sokan észrevették, hogy a sztár pocakja feltűnően kerekded volt – és a rajongók fantáziája azonnal beindult.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A futómű viszont kellemes meglepetést nyújt. Az autó jól elszigetel az úthibáktól, képes tompítani az egyenetlenségeket, és nem küldi fel az ütéseket sem a gerincedbe, sem a fejedet nem kezdi el dobálni. A futáskomfort azonban függ attól is, hogy milyen kerékméretet és gumiabroncsokat kap az autó. Egy nagyobb kerekekkel és nyári gumikkal szerelt verziónál a rugózás nem volt túl kifinomult – az útzaj is erősebb volt, és a kisebb úthibákat is jobban érezni lehetett. Viszont amikor az autót az Egyesült Királyságban tesztelték, Peugeot által kínált Advanced Grip Control rendszerrel és négyévszakos gumikon, akkor az utazási komfort sokkal kiegyensúlyozottabb és csendesebb lett.

Elmondható, hogy a Peugeot 3008 Hybrid mild hybrid rendszere a városi közlekedéshez jól illeszkedik, de országúton már nem tud igazán meggyőzni. A kényelmi szempontok rendben vannak, a vezetési élmény viszont nem kifejezetten izgalmas, és a hajtáslánc teljesítménye sokszor hagy kívánnivalót maga után – főleg, ha valaki dinamikusabb vezetést keres egy ilyen autóban.

Bár a Dolphin modellek teljesítménye és hatótávolsága változó lehet a különböző kivitelek között, nem nagy meglepetés, hogy összességében egy kifejezetten barátságos, egyszerűen kezelhető elektromos kisautóról van szó, amely nyugodt és kellemes vezetési élményt kínál.

A „Boost” változat fokozatosan és lineárisan gyorsul, az első tengelyen elhelyezett 174 lóerős villanymotor pedig éppen azt a dinamizmust nyújtja, amit egy ilyen méretű és kategóriájú autótól elvárhatunk. Ez a típus inkább a visszafogott vezetési stílust kedveli, ugyanis ha hirtelen és erőteljes gázadásokkal próbáljuk siettetni, a kerekek hajlamosak kipörögni, különösen nedves úton.

A Comfort és Design felszereltségi szintek ugyanazt a 201 lóerős motort kapják, amelyet a nagyobb Atto 3 modell is használ. Mivel a Dolphin ezekhez képest könnyebb, élénkebbnek is érződik a gyorsulás – a 0-ról 100 km/h-ra gyorsulás ideje mindössze 7 másodperc, ami ebben a kategóriában kifejezetten jó érték, és könnyebben is elérhető, mint a Boost esetében.

Azonban ezzel a nagyobb teljesítménnyel együtt jár az is, hogy az első hajtott kerekek időnként elveszíthetik a tapadást. Ha kanyarban erősen rálépünk a gázra, előfordulhat, hogy az első kerekek egy pillanatra elveszítik a talajt, és kaparni kezdenek, de a menetstabilizáló rendszer jól működik, és igyekszik rendben tartani a dolgokat. Nedves útfelületen ez persze érzékenyebbé válhat – ugyanúgy, mint az Atto 3 esetében. A jó hír viszont az, hogy a Dolphinban sokkal kevésbé érezhető az úgynevezett nyomaték-elfordulás (torque steer), vagyis nem kezd el rángatni a kormány erőteljes gyorsításkor, mint ahogy azt az Atto 3-nál tapasztalni lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük