A Kincsvadászok egyik eladója, Etelka, szívszorító történetet osztott meg a nézőkkel, amely nemcsak a műsor rajongóit, hanem az egész országot megrázta. A budapesti n/ egy súlyos motorbalesetet szenvedett, amely után egy hónapig kómában feküdt, és komoly rehabilitációra volt szüksége, hogy újra talpra álljon.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindezek a tulajdonságok azt jelentik, hogy az 5008-asnak erős riválisokkal kell megküzdenie a hétüléses családi SUV-k között. Ezek közül az egyik legfőbb a Škoda Kodiaq, amelyhez hasonló mechanikájú SEAT Tarraco is csatlakozik a kategória élén, bár az 5008 remek alternatívát kínál. Emellett ott van még a Nissan X-Trail és a Tiguan Allspace, bár mindkét modellnek kisebb a hátsó ülése, mint az 5008-nak. Azoknak, akik nagyobb hétüléses praktikumot keresnek, érdemes megnézniük a Hyundai Santa Fe-t és a Kia Sorentót.
Egy jó tanács azonban: ha gyakran fogod használni a harmadik üléssort, akkor egyik említett SUV sem lesz olyan praktikus, mint a francia márka másik hétüléses kínálata, a Peugeot Rifter, illetve annak testvérmodelljei, a Citroën Berlingo és a Vauxhall Combo Life.
A 2020-as modellfrissítés enyhe külső stílusváltozásokat hozott, többek között nagyobb hűtőrácsot, átdolgozott LED nappali fényeket és új fényszórókat. A fedélzeti technológia is fejlődött, új, 10 colos infotainment képernyő (bizonyos modelleken) és frissített, 12,3 colos digitális műszerfal került beépítésre.
Ha a Peugeot 5008 felkeltette az érdeklődésedet, már alig 37 000 fontért volán mögé ülhetsz. Ezért az árért az alapváltozatot kapod meg, amely egy 1,2 literes, háromhengeres, turbós PureTech benzinmotorral, 130 lóerővel, Active felszereltséggel érkezik. Ne aggódj, ha a 128 lóerős, 1,2 literes motorral hajtott hétüléses SUV gondolata nem tűnik túl meggyőzőnek, mert a motor városi használatra egész jó teljesítményt nyújt. Teljes terheléssel és nagyobb sebességnél ugyan meg kell pörgetni, így ha gyakran autózol autópályán, érdemes megfontolni az egy kicsit erősebb, 136 lóerős 1,2 Hybrid modellt, amely enyhe hibrid elektromos rásegítést is kínál, ha gyorsabb gyorsulásra van szükség. A további motorválasztékban szerepel egy 1,5 literes BlueHDi dízelmotor 129 lóerővel, amely erőteljes, alacsony fordulaton jelentkező nyomatékot ad a tempó tartásához.
Minden 5008-as modellhez valamilyen automata váltó jár. Az 1,2 PureTech és az 1,5 BlueHDi nyolcfokozatú EAT8 automata váltót kapott, míg az 1,2 Hybrid hatfokozatú e-DSC6 duplakuplungos automata váltóval szerelt. A Peugeot 5008 mindegyik változata elsőkerék-hajtású, összkerékhajtás nem elérhető. Ez egy SUV esetében furcsának tűnhet, de a Peugeot felajánlja opcionálisan a Grip Control rendszert, amely a kipörgésgátló beállításait alkalmazkodtatja az eltérő útfelületekhez, továbbá ‘sár és hó’ abroncsokat is kínál, így jobban tapad az autó, amikor szükség van rá.