Bálint Antónia kitálalt a Farm Vip-ről! BOTRÁNYOS!

A kiesése után Bálint Antónia a Borsnak mesélt élményeiről és érzéseiről. Elmondása szerint nagyon élvezte a farmi életet, és azért is vállalta a részvételt, mert kíváncsi volt rá, milyen lehet egy ideig technológia és a mindennapi civilizációs kényelmek nélkül élni.
Bár érezte, hogy valamennyire kilógott a csapatból, elmondása szerint minden erejével a feladatokra koncentrált, és igyekezett mindenkivel jól kijönni. A kiszavazás így mégis rosszul érintette, hiszen kedvelte a csapattársait, és nehéz volt megélni a döntést.
„Végül az döntött, hogy volt egy konfliktus, és ilyenkor az ember arra szavaz, akivel a nézeteltérés kialakult” – magyarázta.
EKKOR ÁRULTA EL PÁKÓRÓL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a gondolat, hogy az Alfa Romeo, ez a híres régi olasz autóversenyző márka a tradicionális híveit kihozza a sodrából, tény, hogy a jelenlegi Stellantis Csoport irányítása alatt az Alfa Romeo lassan, de biztosan fordítja meg vállalati helyzetét, és mindezt szinte teljes egészében az SUV-knak köszönheti.
Míg a Stelvio továbbra is viszonylag jó európai üzleteket generál, ahogy közeledik a nyugdíjazásához, gyártója most készül arra, hogy egy sokkal kisebb és megfizethetőbb, kompakt crossover SUV-t párosítson vele, amely egy fiatalosabb vásárlóközönséget céloz meg – a Milánót.
A dupla buborékos, kerek szélű műszerek évtizedek óta az Alfa Romeo védjegyének számítanak, de most szépen újraértelmezték őket egy testreszabható műszeregységgel, amely tiszta és modern, mégis egy kicsit retrós hangulatú.

Mégis, egy harmadik, közepes méretű SUV – az Alfa Romeo Tonale – volt az, amely a vállalat regenerációját legutóbb serkentette. 2023-ban, az első teljes értékesítési évében, a Tonale mintegy harminc százalékkal növelte Torinó globális eladási volumenét, és ennek az európai piacon mért megfelelője csaknem ötven százalékkal emelkedett.
A növekedés egy alacsony bázisból persze egy dolog; a tartós piaci siker már egészen más kérdés – és nem mintha ennek az autónak ne lenne komoly versenytársa. A rendkívül népszerű „prémium C-SUV” szegmensben működve olyan riválisokkal kell szembenéznie, mint a BMW X1, az Audi Q3 és a Volvo XC40 – még ha azzal, hogy egyszerűen jelen van ezen a piacon, nagy hatással is lehet az Alfa pénzügyi eredményeire. Az olyan vonzó, volumen márkás opciók, mint a Peugeot 3008 és a Kia Sportage, szintén versenytársak lehetnek.
A flották számára kedvező, plug-in hibrid technológiával, valamint az Alfa jellegzetes dizájn vonzerejével azonban ennek az autónak úgy tűnik, hogy rengeteg potenciálja van. Az Egyesült Királyságban 2022 végén debütált, és most már elérhető enyhe hibrid és plug-in hibrid változatokban is, ára pedig 35 000 font felett kezdődik és 50 000 font alatt van.

Ebben a tesztben benyomásaink többsége a csúcsmodell, a PHEV Veloce verzióval kapcsolatos – bár az enyhe hibridet is teszteltük olasz utakon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük