Különösen fájlalta Fekete Pákó viselkedését, mivel korábban kedvelte őt, és mindig vidám embernek tartotta.
„Meglepett, hogy ilyen módon támadt rám, és nagyon igazságtalannak éreztem az egészet” – mondta.
Hozzátette, hogy Pákó szerinte érzelmes ember, de nem érti, hogyan lehet valaki ennyire változékony: egyik pillanatban érzékeny és sírós, a másikban pedig kíméletlen egy nővel szemben.
Bálint hangsúlyozta, hogy ő maga nem kereste a konfliktust, minden energiáját a feladatok elvégzésébe fektette, és mindenkit tisztelettel kezelt. A csapat viszont másképp látta a helyzetet, és végül a távozása elkerülhetetlenné vált.
A valóságshow történetének egyik legemlékezetesebb botrányának tartott vita hosszú távon is hatással lehet a műsor további alakulására.
VIA TV2
Ez is érdekelhet:
Az Alfa Romeo Tonale a kompakt SUV kategóriába érkezik, amely a közepes méretűek közé tartozik, hossza egy kicsivel több mint 4,5 méter, magassága pedig éppen meghaladja az 1,6 métert. Márkájára jellemzően az a célja, hogy kifinomult külső dizájnnal tűnjön ki, bár a tesztelők többsége egyetértett abban, hogy egy kompakt SUV-nál ez elég nehéz kihívás.
A Tonale külső dizájnja számos, a múltban elismert Alfa modellet idéz. A háromlábú fényszórók a 1990-es évek Alfa Romeo SZ sportautójának tiszteletére készültek, az oldalsó emelkedő vonal az Alfa GT-re emlékeztet, a ‘teledial’ kerekek pedig szinte minden gyors Alfára, ami az elmúlt harminc évben megjelent. Az összhatás mégis kissé csalódást keltő, mivel az autó arányai inkább átlagosak, mint amit Torinóban általában láthatunk. Az ilyen kis méretű SUV-k hajlamosak hosszú túlnyúlásokkal, megnövelt hasmagassággal, magas karosszériával és kissé mentegetőző testtartással rendelkezni – így bár a Tonale kellemesen néz ki a kategória szintjén, ez nem mond túl sokat róla.
Az Alfa modelljeinek emblémáján látható ‘biscione’ kígyó – amely tipikusan egy embert fal fel – egy kis csavarral díszíti a Tonale PHEV-t; egy kígyó formájában, amelynek feje egy elektromos dugó, és a hátsó ajtó ablakának sarkában található.
Mint szinte minden kis Alfa, Fiat, Jeep (más piacokon akár Dodge és Chrysler is), a Tonale is az egykori FCA Csoport ‘SCCS’ platformját használja, amely bár többször is áttervezésre és fejlesztésre került, gyökerei egy több mint húsz évvel ezelőtti Fiat és General Motors közötti együttműködéshez nyúlnak vissza, amely az 2005-ös Grande Puntót eredményezte. A Tonale számára most ‘Small-Wide-4×4-LWB’ néven ismert – így az autó leginkább a Jeep Compass-hoz hasonlít.
Az autó motor- és modellváltozataira egy kicsit lassan bővült a választék, de az Egyesült Királyság vásárlói most már választhatnak 1,5 literes, 158 lóerős, elölkerék-hajtású, enyhe hibrid benzinmotorral, illetve 1,3 literes, 276 lóerős, négykerék-hajtású plug-in hibrid verziók között. Az előbbi egy 48 voltos hibrid rendszer, amely nagyon rövid ideig képes működni a motor leállításával, de csak nagyon alacsony sebességnél és lejtmenetben.
Az utóbbi egy 1,3 literes ‘Multiair’ turbófeltöltős négyhengeres benzinmotorral rendelkezik, amely 178 lóerőt ad le, és az első tengelyt hajtja (a rendszerhez tartozó starter-generátor elektromos motorral együtt) – valamint egy 121 lóerős ‘ERAD’ elektromos hátsó tengelymeghajtó egységgel. Az elektromos motor egy 15,5 kWh teljesítményű akkumulátorból nyeri az energiát, amelynek segítségével az ‘EAER Combined’ elektromos hatótávolságot 38 mérföldre (körülbelül 61 km-re) teszi, ami talán egy kicsivel meghaladja az átlagot ebben a PHEV kategóriában.
A P4-stílusú plug-in hibrid rendszereket természetesen már korábban használták az egykori FCA Csoport Jeep márkája is; de ezek hajlamosak nehezebbek lenni, mint a P2- és P3-stílusú versenytársaik (ahol az elektromos meghajtó motort az első hajtásrendszerbe építik). Nem meglepő módon a Tonale PHEV tesztautója valamivel több mint 1,9 tonnát nyomott a mérlegen, és az autó tömege 53:47 arányban oszlott meg elöl-hátul.
Az autó felfüggesztése teljesen független, MacPherson típusú rugóstagokkal az első tengelyen és egy egyszerűsített, fél-multilink hátsó tengelyt alkalmazva. Az alapfelszereltség részét képezik a tekercsrugók és a frekvencia-szelektív passzív lengéscsillapítók, amelyek a Veloce felszereltségi szintű tesztautónkon ‘dual stage’ adaptív lengéscsillapítókra frissültek.