Beigazolódott, amitől sokan tartottak Donald Trumpról!

Az ügy különös árnyalatot kapott, amikor JD Vance alelnök egy interjúban kijelentette: bár lenyűgözi Trump hihetetlen energiája, készen áll átvenni az elnöki tisztséget, ha tragikus fordulat történne. Trump láthatóan feldagadt bokái és visszatérő kézfeji véraláfutása sokakat aggaszt. Karoline Leavitt szóvivő bejelentette a rossz hírt:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A futómű hagyományos elrendezésű, elöl MacPherson, hátul kettős keresztlengőkaros rendszerrel. Bár nincs légrugózás, az LM öt vezetési módot kínál, köztük egy kifejezetten a hátsó utasok kényelmét szolgáló „Hátsó kényelem” módot, amely a lengéscsillapítást, a nyomatékgörbét és a fékerőt hangolja úgy, hogy csökkentse a bólintást, dőlést és billegést. Ez a mód a vezetőnek is előnyös, hiszen ösztönöz a nyugodt, egyenletes vezetésre.

Az autó rendkívül finoman vezethető, a futómű kiválóan szűri a kisebb-nagyobb úthibákat, miközben megőrzi az irányíthatóságot. A magas súlypont ellenére az autó tömege jól kontrollálható, így a vezetési élmény prémium érzést nyújt, és alig érezni, hogy egyterűt vezetünk. Nem gyors autóról van szó – az összkerékhajtású modell 8,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra –, és a CVT váltóval párosított benzinmotor zúgása az egyetlen zavaró hang az utastérben, különösen akkor, amikor erősebben gyorsítunk.

Városi tempónál a hibrid hajtáslánc kifejezetten csendes, a villanymotor szinte hangtalanul működik, míg a benzinmotor halk zümmögéssel kapcsol be. Bár az LM menettulajdonságai városban is kellemesek, a nagyobb úthibák néha átütnek a karosszérián – ez azonban minden furgonformájú MPV esetében megszokott. A kormányzás könnyű, bár visszajelzésben szegényes, és a jármű hosszú tengelytávja ellenére a 360 fokos kamera segít a manőverezésben. Meglepő módon azonban parkolószenzorokat nem kapunk.

Autópályán is remekel az LM, a szélzajt dupla üvegezéssel csökkentették, és a futómű stabil, kényelmes utazást kínál. Az újabb Lexus hibridek már nagy sebességnél is képesek váltani benzin és elektromos hajtás között, ami javítja a fogyasztást.

A 2,3 tonnás saját tömeg azonban kanyarban és intenzív gyorsításkor vagy fékezéskor már érezteti hatását: az autó billeget, dőléseket produkál, ami zavarhatja a hátsó utasokat – pedig ők lennének az elsődleges célcsoport. A kormány mögötti váltófülek szinte feleslegesek, mivel az autó elektronikája jól gazdálkodik az energiaelosztással.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük