A tervek szerint 120 ezer forintos minimálnyugdíjat vezetnének be, a jelenleg 120–140 ezer forint közötti nyugdíjakat pedig sávosan, 6–12 ezer forinttal emelnék meg. Az időskorúak járadéka is duplájára nőne, azoknál, akiknek nincs meg a 20 ledolgozott évük. Sőt, a 14. havi nyugdíjt is bejelentették, 250 ezer forint alatti nyugdíj esetén 200 ezer forint járna évente, 250–500 ezer forint közötti nyugdíjaknál 100 ezer forint, 500 ezer felett viszont nem járna a kártya! – Tette közzé a Tisza Párt.
DE MIT SZÓL EHEZ ORBÁN VIKTOR?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha a DNA vezetési módválasztót D állásba (dinamikus) forgatjuk, az növeli a kipufogó hangját, élesebbé teszi a gázreakciót, és befolyásolja, hogy a váltó melyik fokozatba kapcsol.
Fél gázon, ne feledd, időnként fellép egy kis tétovázás: néha többet ad, mint amennyit kérsz, néha kevesebbet, de ez nagyon enyhe, és csak annyi, hogy megszúrja a tudatodat.
A nyolcfokozatú automata sebességváltó mozgása szépen összehangolt, bár a lágy haladásnál mindennél jobban szerettük volna átvenni az irányítást az oszlopba szerelt váltófülekkel.
Ha így teszünk, az Alfa Romeo könnyedén repül. A 2017-es tesztünkön, jó, tökéletes körülmények között, új gumiabroncsokkal, álló helyzetből kevesebb mint négy másodperc alatt gyorsult fel 100 km/órára. Kétirányú átlagként, két emberrel a fedélzeten, teljesen feltankolva, még mindig semmi baj nincs a 4,5 másodperces eredménnyel, amit az autó visszakapott. Nem valószínű, hogy a 2024 elején hozzáadott plusz 10 lóerő nagy különbséget jelentene.
A turbó késleltetése elhanyagolhatóvá válik 3000 fordulat/perc körüli fordulatszámon, a V6-os pedig lélekkel teli 7300-as fordulatszámig pörög, olyan zajjal, amely simább, mint a V8-asoké, és magával ragadóbb, mint a BMW soros hathengeresé. Ami továbbra is a legjobban lenyűgöz minket a Quadrifoglioban, az a szenzációs dinamikai élmény – és ha az előző évtizedben eltöltöttél volna egy kis időt Alfa Romeók körül, erre nem számítottál volna.
Először is, jól vezethető. Nem döcögő, szökdécselődő módon, és nem is visszafogott, rideg módon, hanem kifogástalan karosszéria-kontroll és ügyes rugózás keverékével, ami még mindig felveszi a versenyt a kategóriájában bármivel. Olyan, mintha a Ferrari vagy a (kínai előtti) Lotus egy kompakt felsőkategóriás szedán megépítésére törekedett volna.