Bekapcsolva maradt Tóth Gabi és Herceg Erika mikrofonja!

Tóth Gabi és Herceg Erika nyíltan vitáztak arról, hogyan bánnak velük Curtis és Marics Peti. A műsorvezetőnők szerint a két férfi mentor gyakran túl messzire megy: Curtis keményebb szóhasználattal osztja Tóth Gabit, Marics Peti pedig olykor olyan határmezsgyén táncol, amikor udvarias fl-rtről alakul át a helyzet.
Tóth Gabi úgy fogalmazott: „Egy nő nem tűr ilyen dolgokat el!”
MAJD KÉZBE VETTÉK A DOLGOKAT! EZ MÁR NEM FÉR BELE TÓTH GABINAK! MUTATJUK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Scenic E-Tech ugyanazon a moduláris CMF-EV architektúrán alapul, amelyet a kisebb Mégane E-Tech ferdehátú és a hasonló méretű Nissan Ariya alatt is megtalál.

A Renault legújabb crossovere sok szempontból egyszerűen a Mégane megnagyobbított változata, 100 mm-rel megnövelt tengelytávval és körülbelül 70 mm-rel magasabb modellel. A Scenic nem is olyan nagy: tetővonala még egy ID 3-nál is alacsonyabb, teljes hossza pedig a szegmens legrövidebbjei közé tartozik. Ez a városközpontú autótulajdonosok számára is vonzó lehet.

A mechanikus elrendezés egy padlóra szerelt lítium-ion nikkel-mangán-kobalt (NMC) akkumulátorcsomagból áll, amely előtt egy hajtómotor található. Ez a CMF-EV platform képes befogadni egy hátulra szerelt motort, és így az összkerékhajtást, de eddig a Renault E-Tech termékei csak elsőkerék-hajtásúak voltak a hatékonyság és a praktikum érdekében. A Renault szerint a hajtott hátsó tengely teljes elhagyásával nagyobb csomagtartó áll rendelkezésre, és mivel a hajtáslánc és a töltőberendezés szinte teljes egészében az autó orrában található, csökken a kábelezés szükségessége, ami súlyt takarít meg.

Bevezetéskor két akkumulátort kínálnak – egy belépő szintű 60 kWh-s egységet, amely hivatalos WLTP hatótávolságot biztosít 417 km-re, és egy 87 kWh-s Long Range opciót. Ez utóbbit teszteljük itt, és állítólag 600 km-es, meglehetősen tekintélyes hatótávolságot biztosít. Ez a Scenic-et a kategória élére helyezi a teljes hatótávolság tekintetében. Még a Tesla Model Y sem éri el a francia autót a 530 km-es hatótávolságával. Ahogy az várható, az akkumulátorcsomag-választásból adódó különbségek nem korlátozódnak pusztán a hatótávolságra. A 60 kWh-s modell 168 lóerővel és 130 kW maximális töltési sebességgel rendelkezik, míg a 87 kWh-s autó ezeket az adatokat 215 lóerőre és 150 kW-ra növeli. Fontos megjegyezni, hogy mindkét autó hasonló nyomatékot ad le, és ha figyelembe vesszük, hogy a belépő szintű modell 96 kg-mal kevesebbet, 1757 kg-ot nyom, akkor érthető, miért alig fél másodperc a különbség a 0-ról 100 km/órára történő gyorsulási idő tekintetében a 87 kWh-s autó javára.

Esztétikailag a Scenic E-Tech egy feltűnő autó, amint azt a teszt során kapott figyelem is bizonyítja. Az egyik tesztelő megjegyezte, hogy van valami halványan Peugeot-s vonás a vésett orrban. Ez a megfigyelés valószínűleg nem fog túl jól sikerülni Boulogne-Billancourtban, de ettől függetlenül nem rossz tulajdonság. A mi szemünkben az autó farrésze ugyanolyan élesnek tűnik a Lamborghini-stílusú világítással.

A kerekek folytatják a témát, még a legkisebbek is 19 hüvelyk átmérőjűek. Válasszon a középkategóriás Esprit Alpine vagy a felső kategóriás Iconic felszereltségi szintet, és a Scenic E-Tech kihagyhatatlan kétszínű, 20 hüvelykes kerekeket kap. Összességében nagyon okos.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük