A kerítésadó az úgynevezett települési adók kategóriájába tartozik, amelyek bevezetéséről és mértékéről az önkormányzatok önállóan dönthetnek. Az ilyen adókból származó bevétel teljes egészében a helyi költségvetést illeti meg.
A települési adók célja általában nemcsak a bevétel növelése, hanem a közösségi felelősségvállalás erősítése is. Az adó mértékét az önkormányzat évente egyszer határozza meg a helyi adóhatósági nyilvántartás alapján. A bejelentési kötelezettség a telektulajdonosokat terheli, vagyis nekik kell jelezniük, hány méter hosszú épített kerítéssel rendelkeznek.
NEKIK MÁR KELL FIZETNI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C3 orr-részének kidolgozása letisztult, anélkül, hogy valaha is puha érzetet keltene. Az orr-részt enyhén párnázott szövet borítja, ami kissé emeli a hangulatot, de a környezet többi része kemény műanyagból készült – beleértve a lapos tolóajtókat is, amelyeken a világ legmagányosabb krómhatású díszítőcsíkja látható.
A kormánykerék egy különös, kicsi, szinte hosszúkás alkotás – a Citroën gyakorlatilag a Peugeot i-Cockpitre hasonlít . De ahogy elindulunk, a head-up kijelzőt (ami valójában nem is HUD, hanem csak egy egyszerű, vékony műszerfal) könnyebben láthatóvá teszi a kormánykerék felett, mint a műszereket szinte bármelyik Peugeot-ban. A Plus és Max változatok 10,25 hüvelykes központi infotainment rendszerrel rendelkeznek , amely uralja a műszerfalat, de elég alacsonyan helyezkedik el ahhoz, hogy soha ne érezzük úgy, hogy le kell néznünk felette.
A kezelőfelület egyszerű és letisztult, a legfontosabb funkciókhoz viszonylag nagy gombok tartoznak; összességében a beállítás jobban használható, mint a feldicsőült Androidos tabletek, amelyek a Citroën ë-C3 számos valószínűsíthető kínai riválisában megtalálhatók. A használhatóság terén elért győzelemhez érdemes megjegyezni, hogy ennek a technológiának csak a szórakoztatással és a navigációval kell foglalkoznia, mivel a Citroën fizikai kapcsolókat tartott meg alatta a fűtés és a szellőzés vezérléséhez – véleményünk szerint ez üdvözlendő lépés. Az utastér elég nagy négy, 180 centis autó számára; a hátsó üléseken ülők panaszkodhatnak a lábtérre, de a fejtér rengeteg. Az akkumulátor is a hátsó ülés alatt található, így a padló magassága ésszerű marad; ennek eredményeként nem szorulunk be a hátsó ülésekre, lehajtott fenékkel és felhúzott térddel.
