Bíró Ica teljesen kifakadt

Az énekesnő civil állásokat is vállal, de ő ezt egyáltalán nem szégyelli és bízik benne, hogy újra csinálhatja majd azt, amihez ért. 89 ezer ft nyugdíjat kap. „Őszintén szólva kevesebbre számítottam, de 89 ezret kapok. Mindenki tudja, ez mire elég… Maradjunk annyiban, a gondtalan, hátradőlős nyugdíjas évek még nem jönnek el, hiszen ebből nem lehet megélni.” – Mondta Bíró Ica.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Egyesült Királyságban ritkán mész 84 mph fölé, ugyanezt az érzést tapasztalhatod lemerült akkumulátorral is. Ha a villanymotor már nem tud érdemben hozzájárulni a teljesítményhez, a háromhengeres motornak kell egyedül mozgatnia a 2,2 tonnás autót. Ilyenkor hirtelen lomha lesz, a váltások érezhetővé válnak, és a kis motor hangosan panaszkodni kezd. Hideg reggeleken, teljesen lemerült akkumulátorral indítva, a motor meglehetősen gyötörtnek hangzik.

Az elsődleges hajtási módok egyszerűek: EV, Hybrid és Save – nagyjából azt tudják, amit a nevük ígér. Egy kisebb bosszúság, hogy a Save mód nem engedi megadni, mennyi töltést szeretnél megőrizni az akkumulátorban – egyszerűen elkezd tölteni (és ehhez elég sok üzemanyagot is elhasznál).

Ez állítólag az első Evoque, amely elektronikus fékrendszert (by-wire) használ – a rendszer célja, hogy a regeneratív és hagyományos fékezést olyan ügyesen hangolja össze, hogy mindig egységes pedálérzetet adjon, függetlenül attól, hogy mi lassítja éppen az autót – és ez jól is működik. Nincs érzékelhető holtjáték vagy aránytalanság a pedál mozgásában, és kis sebességnél is jól vezethető marad az autó.

A Range Rover Evoque P300e-t, azt tapasztaltuk, hogy ez a modell úgy viselkedik úton, mint egy letisztult, kifinomult és igazán kellemes kis méretű luxusautó – mindezt adaptív lengéscsillapítók nélkül, 20 colos könnyűfém felniken, sőt, még azzal a plusz tömeggel együtt is, amely a legtöbb plug-in hibrid autó dinamikáját lerontja.

A legutóbbi frissítés viszont valószínűleg új lengéscsillapítókat hozott magával, mert ez a puha rugózási komfort teljesen eltűnt, amikor legutóbb vezettük a P300e-t. Az autó indokolatlanul keménynek és kissé darabosnak érződött, ahogy keresztülment úthibákon vagy huplikon – pedig ezúttal 19 colos kerekeken érkezett a tesztautó.

Az Evoque manőverezhetősége és városi fürgesége azonban továbbra is megmaradt, ahogy azt a Land Rover ígéri. Ez egy olyan Range Rover, amellyel könnyedén lehet befordulni egy szűk B-kategóriás út kereszteződésében anélkül, hogy hárompontos fordulót kellene végrehajtani. Ugyanilyen hatékonyan lehet vele körforgalmakban manőverezni, vagy szűk résekbe beférni, ha a helyzet megkívánja. Városon kívül pedig olyan szintű dinamizmus és precizitás jellemzi a kezelhetőséget, ami meghaladja a legtöbb kompakt SUV képességeit.

A kormányzás stabil és következetes ellenállást nyújt. A kormány érzékenysége fokozatosan nő, ahogy elfordítjuk a középállásból, ami kellemes visszajelzést és pontosságot ad a szűkebb kanyarokban, de soha nem éri váratlanul a vezetőt. Az autó kissé megdől oldalirányban, ahogy a keresztirányú terhelés növekszik, de ez a dőlés csak a szűkebb S-kanyarokban árulja el az autó tömegét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük