Bíró Ica teljesen kifakadt

A két civil állása közül az egyik egy butik, ahol eladó és tanácsadó, a másik pedig egy recepciós munka a Teleki-Wattay-kastélyban, ahol heti több alkalommal vállal 24 órás recepciós szolgálatot.

Forrás: MSN / FB / TINYH

Ez is érdekelhet:

Az eredeti modell beállítása miatt kissé lassabban állt be a terhelt oldalára, mint néhány versenytárs, de ennek ellenére is jó oldalirányú tapadással rendelkezett, még nedves, hideg aszfalton is, köszönhetően a Pirelli Scorpion Zero abroncsoknak. A frissített modell gyorsabban reagál, de a kormányzása emiatt kissé idegesebbnek érződött.

A futómű kiegyensúlyozottsága olykor még játékosnak is hat, amikor lassabb kanyarokból gyorsítunk ki: a hátsó kerekekhez azonnal elérhető 270 Nm nyomaték érkezik, és ha simán adagoljuk, anélkül hogy beavatkoznának az elektronikus segédrendszerek, akkor egyfajta hátsókerekes karaktert is érezhetünk – csak egy finom, röpke pillanatra, de érezhetően.

A korábbi Range Rover Evoque (2011–2018) nem felelt meg maradéktalanul a luxusautóktól elvárt hangszigetelési szintnek, emiatt inkább tűnt „alkalmi öltözetbe bújt Freelandernek”, mint valódi mini Range Rovernek. Az új generáció egyértelműen orvosolja ezt a hiányosságot.

2011-ben, egy meleg és szélcsendes napon végzett teszt során a dízelmotoros első generációs Evoque 50 mérföld/órás (kb. 80 km/h) sebességnél 64 decibeles zajszintet produkált. A mostani plug-in hibrid modell viszont ugyanezen a tempón, szelesebb időjárási körülmények között is csak 62 decibeles értéket ért el.

Ez a különbség észrevehető, és nemcsak a csendesebb hajtáslánc miatt: a jobb szigetelés a szélzaj és az útzaj csökkentésében is megmutatkozik.

Az üléseket a nagyobb testalkatú vezetők talán kissé keskenynek találhatják a háttámla felső részénél, és bizonyos pontokon spórolósabb lehet a párnázás, de az Evoque futóműve rugalmas és általában csendes, a 20 colos kerekek pedig csak enyhén koppannak az élesebb úthibákon.

Az autó tömege ugyan érezhető, ha gyorsabban hajtjuk dimbes-dombos vidéki utakon, de ez is inkább csak néhány nagyobb amplitúdójú bukkanónál vagy besüllyedésnél jön elő.

Az elöl-hátul kiegyensúlyozott súlyelosztás és a hatékony, de fokozatos csillapítás miatt a bólintás mozgás (pitch) is jól kontrollált, ami tovább növeli az Evoque menetkomfortját.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük