A rendőrök a tűzoltók segítségével jutottak be a lakásba, ahol megtalálták Schmuck Andor testét. A helyszíni vizsgálat során a h/lál pontos körülményeit még elemzik. Az egyenruhások órákon át dolgoztak a lakásban, minden részletet dokumentáltak, és a vizsgálat részeként több tárgyat is összegyűjtöttek BIZONYÍTÉKKÉNT!
Mit vittek el a rendőrök? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai i20 Active egy szabadidős, crossover stílusú változata a jól ismert i20 szupermininek. Bár terepképességei nincsenek, a robusztus dizájn és az emelt hasmagasság jól illeszkedik napjaink crossover-divatjához. Az i20 Active azoknak szól, akik szeretnének SUV-hangulatot, de megtartanák a kisautók praktikus méreteit és gazdaságosságát.
Az i20 Active kizárólag egyféle motorral érhető el: egy 1,0 literes háromhengeres turbós benzinmotorral, amely 171 Nm nyomatékot ad le. Ez a kis erőforrás meglepően jól mozgatja az autót – 0-ról 100 km/h-ra 10,9 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 175 km/h körül alakul. A motor középtartományban élénk és kellően erőteljes, de kis fordulaton nem annyira harapós, mint például a Ford 1.0 EcoBoost egysége. Hangja viszont kulturált, és vibrációja is minimális.
Sebességváltó: A motorhoz hatfokozatú kézi váltó társul, automata opció nem érhető el.
Fogyasztás, emisszió és fenntartási költségek
Az i20 Active nemcsak dinamikus, de viszonylag takarékos is:
Átlagfogyasztás (WLTP): 4,8–5,2 l/100 km
CO₂-kibocsátás: 110 g/km
Városi valós fogyasztás: kb. 6 liter körül
A 17 colos kerekek és az emelt futómű valamennyit rontanak a fogyasztáson a sima i20-hoz képest, de a mutatók még így is kedvezőbbek, mint sok riválisnál. Az i20 Active például kevesebb szén-dioxidot bocsát ki, mint a Ford EcoSport (125g/km) vagy a Renault Captur TCe 90 (115g/km).
Biztosítási besorolás: várhatóan a 10-es kategória környékén mozog, így a fenntartás költségei is alacsonyak.
Megjelenés, dizájn és technológia
Az i20 Active külseje a szabvány i20-nál robusztusabb és kalandosabb hatást kelt. Az aktív életmódot sugalló részletek közé tartoznak:
műanyag kerékjárati ívborítások
Belső tér: A belső elrendezés azonos a normál i20-éval, ami azt jelenti, hogy logikusan kialakított, de nem túl izgalmas. Néhány élénk színű dekorelemmel (ajtó- és műszerfal betétek) feldobható, de prémium érzetet ne várjunk. A műanyagok kemények, de jól összeszereltek.
Itt érkezik némi csalódás. Az Active változat nem kapja meg a legújabb 7 colos színes érintőkijelzőt, ami a magasabb felszereltségű i20-akban elérhető. Ehelyett egy egyszerűbb, pontmátrixos kijelző jár, igaz, a kezelése egyszerű és praktikus.