Elmondta, hogy létezik egy program, amellyel néhány kattintással elérheted, hogy ne jelenjenek meg többé Tóth Gabiról szóló hírek. Egy informatikus ugyanis megalkotta a Tóth Gabi-blokkolót – mesélték Bochkorék.
Íme, hogyan működik ez a népszerű alkalmazás:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Belső tere sokban emlékeztet a Renault 5-re, ami pozitívum, hiszen átgondolt, részleteiben is kidolgozott dizájnt kapunk. A színek és anyaghasználat frissebb hatást keltenek, és néhány elem akár az Alpine sportmodelljeire is hajaz. A vezetési pozíció kissé magas, amit a kijelzőt takaró műszerfalrész indokol, de a kényelmes első ülések és a fizikai kezelőszervek jól kompenzálják ezt. Kevésbé szerethető a váltókar nélküli, kapcsolókkal vezérelhető hajtásvezérlés, valamint a bonyolult kormány mögötti kapcsolórendszer, amit nehéz elsőre kiismerni.
A műszerfalon elhelyezett 10 colos központi érintőképernyő jól áttekinthető, gyors és logikus menürendszerrel működik. A középső Advance felszereltségi szinttől kezdve beépített Google Maps is jár, amely forgalmi adatokkal, EV töltőállomás-információkkal és személyre szabott útvonaljavaslatokkal is segíti a közlekedést. A rendszer a Waze-t is támogatja, és alapból kínálja a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto kapcsolatot. A digitális műszeregység is jól konfigurálható, és bár néha kissé lassú, a navigációs információkat egyértelműen jeleníti meg.
Az utastér praktikuma vegyes képet mutat. Elöl megfelelő a tárolóhely-kínálat, találunk nagy ajtózsebeket, pohártartókat, sőt egy érdekes formájú tárolórekeszt is, amely pont ideális például fülhallgató vagy más kisebb tárgy elhelyezésére. Hátul viszont szűkös a hely, különösen a láb- és fejtér tekintetében, amit az akkumulátorok elhelyezése miatt megemelt padlószint is tovább ront. A kilátás sem az igazi, ám a széria tolatókamera és parkolószenzorok könnyebbé teszik a manőverezést.