Borzalmas állapotba került Erdélyi Mónika!

Az egyik a hatá/át/el/s nehézsége, amikor kilométeres sort kellett kivárniuk, majd jött a legrosszabb. Mónika súlyos é/elmé/ge/ést kapott.

„Ez éjszaka megb/ssz/lta magát… az volt az érdekes, hogy a mellettem ülő két társunk is ezt ette és nekik nem lett semmi bajuk. Nekem viszont nagyon sok bajom lett. A komplett vacsorát kitálaltam a v/cé/e. Olyan, de olyan rosszul voltam, hogy nem is tudom mit éreztem ilyenkor legutóbb.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2024-es frissítés részeként agresszívabb és élesebb külsőt kapott, köszönhetően többek között az új fényszóró- és hűtőrács kialakításának, így a Qashqai mindenképpen megkülönböztethető a riválisoktól. A Nissan szerint az autó teljes formavilágát a japán szamuráj sisakok ihlették.

A Qashqai megtartotta elődje méreteit, és továbbra is a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség CMF-C platformjának frissített verzióján alapul. A legtöbb változat torsiós tengelyt használ hátsó felfüggesztésként, de a négykerékhajtású modellek (valamint azok, amelyek 20 colos könnyűfém kerekekkel rendelkeznek) multi-link hátsó tengellyel vannak felszerelve.

A Qashqai teljesen elektromos hajtásláncokkal kínálja magát. Két 1,3 literes, négyhengeres turbóbenzines motor közül lehet választani: az egyik 138 lóerős, a másik pedig 156 lóerős, mindkettő mild-hybrid (enyhe hibrid) támogatással.

Mindkét változat alapfelszereltségként hatfokozatú manuális váltóval rendelkezik, de a nagyobb teljesítményű változathoz választható a CVT automata váltó. A 156 lóerős motorhoz négykerékhajtás is elérhető.

A mild-hybrid rendszer csupán 12V-os, nem pedig 48V-os, és csak körülbelül 4 lb-ft (5,4 Nm) nyomatékkal segíti a gyorsítást. Így a rendszer főként a leállítások és elindulások finomításában, illetve az olyan kiegészítők áramellátásában játszik szerepet, amikor a motor leáll, nem pedig jelentős „nyomatéktöltést” biztosít.

A motorkínálat csúcsán Nissan e-Power teljes hibrid hajtáslánca áll, amelyet azért adtak hozzá, hogy a Nissan betöltse a piacon lévő ellentmondásokat, ahogy egyre több gyártó kínál saját teljes hibrid modelljeit. Ez egy szokatlan rendszer, amely csak a 1,5 literes benzines motort használja az akkumulátor töltésére, miközben a kerekeket kizárólag egy 188 lóerős villanymotor hajtja. Ezáltal a rendszer olyan vezetési élményt kínál, amely hasonlít az elektromos autókéhoz, miközben még mindig megbízhatóan benzines meghajtást biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük