Borzalmas állapotba került Erdélyi Mónika!

Szerintem nem a hal, hanem a krumplisaláta lehetett a problémás. Azt éreztem, attól lett rossza gyomrom. Ezt az éttermet nem nagyon tudom ajánlani senkinek, mert velem alaposan kibabrált” – Nyilatkozta Mónika!

Forrás: MSN / FB / IG

Ez is érdekelhet:

A Qashqai nagy középkorú frissítése jelentős javulást hozott az utastér érzékelhető minőségében. A magasabb felszereltségű modellekhez gazdagabb alcantara szövetkárpitokat adtak – bár ezek nem kerültek bele a középső felszereltségi szintű modellekbe, mint a tesztautónk, az N-Connecta.

Mégis elismerés illeti a Nissant, hogy még ennek a változatnak az összeszerelése is megbízhatóan szilárdnak tűnik és érződik. Persze, vannak olyan anyagok, amelyek nem érződnek prémium minőségűnek – és az új, mintás díszítőelem a műszerfal és a kesztyűtartó között meglehetősen olcsónak hat. Az alsó részeken néhány karcos műanyag is található, de összességében az anyagminőség jó.

A Qashqai fűtési és szellőztetési rendszere könnyen kezelhető és jól használható. Az infotainment képernyője is hasonlóan jól teljesít ezen a téren. Mindkét esetben nem lehet megverni a robusztus fizikai kapcsolókat, amelyek megkönnyítik a működtetést.

A Qashqai 1,3 literes, 156 lóerős mild-hybrid hajtáslánca kissé hétköznapinak, de elfogadhatónak tűnik a vezetőülésből nézve.

Meglepetésre elég nyomatékos alacsony fordulaton, miután a turbófeltöltő felpörög – bár a motor nem túl sima, amikor a kuplungot kezeljük, mivel az elektromos asszisztencia nem tudja ellensúlyozni a turbómotor pillanatnyi lanyhaságát. A vezethetőség jó, amint a motor működésbe lép – de nem reagál azonnal, és nem pörög különösebben lelkesen 4000 rpm felett. Magas fordulaton durvábbá és zajosabbá válik, mint amire alacsonyabb fordulatszámon tapasztalt finomabb viselkedése alapján számítanánk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük