Botrány a Legyen Ön is milliomosban!

KÖVETKEZŐ OLDAL

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A nyilvánvaló hátrány? Az, hogy jelenleg nagyon kevés hidrogéntöltő állomás van az Egyesült Királyságban. Előrelépés tapasztalható – nem utolsósorban olyan nagy szereplők, mint a Shell –, bár lassan.
Ma tehát nagyrészt önmagában értékeljük a Nexót. Vajon rendelkezik-e azzal a kifinomultsággal, használhatósággal és egyenesen kívánatos jelleggel, amely igazolja a jelentős árát, és vajon egy ilyen autó elképzelhetően kiszoríthatja-e a jól bevált riválisokat az elkövetkező években? Derítsük ki.
Ár 65 995 font állami támogatással Teljesítmény 161 LE Nyomaték 291 Nm Gyorsulás 0-100 km/h 9,6 mp Gyorsulás 40-110 km/h negyedik fokozattal Üzemanyag -fogyasztás 42 mpg CO2- kibocsátás 0 g/km Gyorsulás 110-0 km /h 47,5 m

Specifikáció tekintetében a Hyundai a Nexo egyetlen változatát kínálja: a Premium SE-t. A luxusmodellnek szánt modell egyetlen ilyen változataként az alapfelszereltség igen bőkezű. Tartalmaz fűthető és szellőztethető üléseket; teljes infotainment csomagot navigációval, DAB rádióval, Apple CarPlay-jel és Android Auto-val; prémium Krell audiorendszert; vegán „bőr” kárpitot; napfénytetőt és még sok mást.
A Hyundai a biztonsági funkciók terén sem spórolt, az aktív rendszerek teljes skálája, mint például a holttér-észlelő, az autonóm vészfékezés és az frontális ütközésre figyelmeztető rendszer, mind hozzájárultak az ötcsillagos Euro NCAP biztonsági besoroláshoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük