A videót látva több tízezer felhasználó háborodott fel, és a kommentmezőkben igazi dühcunamit lehet olvasni. Egyesek már boszorkányüldözést indítottak, mások szerint az egyház tartozik egy nyilvános bocsánatkéréssel. „Ez az ember a szeretetet hirdeti? Nevetés tárgyává teszi a vallást!”
„Lelki vezető? Egy kutyát sem tud emberként kezelni!”
Sokan nyomoznak: ki ez az agr/sszív alak és miért nem vonják felelősségre azonnal? A pap kiléte egyelőre ismeretlen, de a közösségi média nem felejt, és lassan mindent kiderít!
MUTATJUK A DÖBBENETES VIDEÓT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Urban Cruiser egyik legnagyobb kritikánk az a rendszer, amelyet a Toyota „active cornering control”-nak hív. Ez tulajdonképpen egy fék alapú forgatónyomaték-elosztás, vagyis amikor kanyarodsz, az autó az inside kerék fékezésével próbálja megelőzni az alulkormányzottságot. Spanyol vidéki kanyargós utakon semmi ilyesmit nem tapasztaltunk, viszont a bizonytalanság érzetét hozza magával az, hogy az autó hátul mintha nem rendelkezne tapadással – ez meglehetősen távol áll a bizalomérzettől, és utasülésből nézve még természetellenesebb a viselkedés Gyorsulás terén, az Urban Cruiser meglepően élénk, úgy érezzük, nem olyan lassú, mint a 0–62 mph idő sugallná. A finomabb gázkezeléssel jól használhatók a rövid gyorsulások, például 0–30 vagy 30–60 mph. Autópályán történő előzésekhez is elegendő marad a lendülete. A nagyobbik, 61 kWh-s változat 8,7 másodperces 0–100 km/h-val rendelkezik, és a végsebesség várhatóan 90 mph körül alakul .
Hatótáv, töltés és fenntartási költségek terén az Urban Cruiser nem mutat kiemelkedőt. A 49 kWh-s modell WLTP szerinti hatótávolsága 214 mérföld, míg a nagyobb, 61 kWh-s verzió akár 265 mérföldet ígér – ami versenyképes riválisainál is szerényebbnek számít. A maximum DC gyorstöltési tempó mindössze 67 kW, így a 10–80 %-os töltés legalább 45 percet vesz igénybe, miközben sok versenytárs ennek közel felére képes .A prototípus tesztek során átlagosan 3,7 mérföld/kWh hatékonyságot mértünk, ami a nagyobb akkumulátorral körülbelül 210 mérföldes valós hatótávot jelenthet. A suspension és komfort jónak mondható – kényelmes, jól egyensúlyozott, a rugózás és zajszigetelés elfogadható. Ugyanakkor az ADAS rendszerek – különösen a sávtartó asszisztens – gyenge hangolása zavaró lehet, mivel gyakran túl agresszíven, előzetes figyelmeztetés nélkül avatkozik be, és ugyanolyan hirtelen ki is kapcsol, néha veszélyesen sodorva a járművet