Botrány tört ki az Amőbába meghalt kisfiú temetésén!

Miközben a vízminőség-vizsgálatok még nem zárultak le véglegesen, a párkányi fürdő több medencéjét már újra megnyitották a vendégek előtt. A döntést a hatóságok azzal indokolták, hogy az eddig elvégzett mintavételek az érintett medencékben nem mutattak ki közvetlen fertőzést.
Ez a lépés azonban komoly közfelháborodást váltott ki. Sokak szerint felelőtlen dolog úgy visszaengedni a látogatókat, hogy még nem derült ki, pontosan melyik víztest volt a f*rt*zés forrása. A helyiek és a szülők egy része úgy érzi, mintha a kisfiú tragédiáját megpróbálnák minél gyorsabban elfelejteni, ahelyett, hogy teljes körű átláthatóságot és felelősségre vonást biztosítanának.
A TEMETÉSI BOTRÁNY:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Range Rover-t úgy alakították ki, hogy a luxus és kifinomultság terén felvegye a versenyt a német prémium riválisokkal, azonban ami igazán megkülönbözteti tőlük, az a kiemelkedő terepjáró képessége és óriási vontatási ereje.
Az alumínium karosszéria révén az aktuális modell 420 kilogrammal könnyebb az előző generációnál, ami jóval agilisabbá teszi az autót. Ennek ellenére sem lehet teljesen eltüntetni a tömegből fakadó hátrányokat – még mindig lassabb és nehezebb, mint néhány német versenytárs vagy a Bentley Bentayga.
A Range Rover viszont más téren kompenzál: bármelyik motorváltozatot is választjuk, az utastér kivételesen csendes és kifinomult, és a nyolcfokozatú automata váltó egyenletes, kényelmes haladást biztosít.

Az adaptív lengéscsillapítás és a légrugós felfüggesztés alapfelszereltség, és ezek kiváló menetkomfortot nyújtanak – legfeljebb a nagy kerekek tudnak kellemetlenül reagálni rosszul javított kátyúkra. A hosszú tengelytávú változat még nagyobb kényelmet kínál azoknak, akik elsődlegesen a komfortot keresik.
Az SVAutobiography Dynamic változat célja, hogy valamivel agilisabb érzetet nyújtson, és bár sosem lesz olyan fürge, mint a Range Rover Sport SVR, az élmény kiváló. Az 557 lóerős V8 motor gázreakciója finoman hangolt, és még dinamikus vezetés mellett is megőrzi a Range Rover-től elvárt kifinomultságot.
A Range Rover valójában akkor mutatja meg legjobb arcát, ha hosszú távú, gyors országúti közlekedésről van szó. Autópályán kimagasló, és a szélesebb A- és B-utakon is összeszedettnek érződik. Szűk utakon ugyan érződik a mérete, de ez inkább a fizikai terjedelmén múlik, mint a vezethetőségen. Városi használatra különösen érdemes megfontolni a P400e plug-in hibrid változatot, mivel a tisztán elektromos hajtás csendes működése tökéletesen illeszkedik a Range Rover luxuskarakteréhez.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük