A kisfiú temetése szomorú és megrendítő esemény helyett sajnos indulatos jelenetekbe torkollott. A gyászoló család mellett megjelentek olyanok is, akik hangot akartak adni felháborodásuknak. A szertartás alatt több kiabálás is hallatszott, a gyászolók közül többen az igazságtalanságot emlegették, és azt kifogásolták, hogy miközben a kisfiú tragédiájának körülményei még mindig nem tisztázottak, a fürdő már újranyitott.
A temetés így egyfajta csendes tiltakozássá alakult át. A gyászolók felelősségre vonást és átláthatóságot követelnek, és sokan attól tartanak, hogy ha nem születik komoly következmény, hasonló eset a jövőben is előfordulhat. A közvélemény figyelme továbbra is az eseten van – a kérdés csak az, vajon lesz-e valódi válasz, mielőtt minden visszatérne a megszokott kerékvágásba.
VIA NWSK / RDIT
Ez is érdekelhet:
A Range Rover modellpalettája széles motorválasztékot kínál, így minden vásárló megtalálhatja a számára ideális hajtásláncot, legyen szó hatékonyságról, kifinomultságról vagy kimagasló teljesítményről. A 3,0 literes V6-os D300 dízelmotor 296 lóerőt teljesít, ami bőven elegendő ahhoz, hogy megbirkózzon a több mint kéttonnás karosszériával. A 0–100 km/h-s gyorsulás 7,4 másodpercet vesz igénybe, a végsebesség pedig eléri a 209 km/h-t. A D350-es változat ugyanezt a motort kínálja magasabb teljesítménnyel, aminek köszönhetően 0,3 másodperccel gyorsabb a gyorsulás, és a végsebesség is 225 km/h-ra nő.
Akik inkább a benzines modelleket részesítik előnyben, azok számára elérhető a 394 lóerős P400, amely lenyűgöző, 6,3 másodperces gyorsulást kínál 100 km/h-ra. Ugyanakkor a plug-in hibrid P400e változat a leginkább környezetbarát választás a kínálatban. Ebben egy 2,0 literes négyhengeres benzinmotor dolgozik együtt egy elektromotorral, így az összteljesítmény 398 lóerő, a forgatónyomaték pedig 640 Nm. A rendszer lehetővé teszi, hogy teljesen feltöltött akkumulátorral akár 40 kilométert is megtegyünk tisztán elektromos üzemmódban, ami különösen városi környezetben lehet előnyös. Hosszabb utak során viszont már kevésbé meggyőző, mivel a benzinmotor hangos és darabos működésű, ami nem illik a Range Rover egyébként kifinomult karakteréhez.
A kínálat csúcsán a legendás 5,0 literes kompresszoros V8-as benzinmotor áll, amely lenyűgöző teljesítményt nyújt, de üzemanyag-fogyasztása kifejezetten magas. Az alapváltozat, a P525 518 lóerőt és 625 Nm nyomatékot kínál, míg a SVAutobiography Dynamic SWB és LWB kivitelekben ez a teljesítmény 557 lóerőre és 700 Nm-re nő. Érdekesség, hogy mindkét verzió ugyanazt a 0–100 km/h-s gyorsulási időt (5,4 másodperc) és végsebességet (250 km/h) produkálja, ami egy ilyen méretű autótól igazán lenyűgöző – bár a Bentley Bentayga még ennél is gyorsabb.
Aki hosszabb utakra, vontatáshoz vagy takarékos használatra keres autót, annak a D300 vagy D350 dízelmotor a legjobb választás. A P400 benzines kivitel remek egyensúlyt teremt teljesítmény és kifinomultság között, míg a P400e plug-in hibrid azok számára lehet ideális, akik főként városi környezetben közlekednek, és fontos számukra az alacsony károsanyag-kibocsátás. A teljesítmény szerelmeseinek pedig egyértelműen a kompresszoros V8-as modellek jelentik a csúcsélményt.