Sokan abban bíztak, hogy a Napló legutóbbi adásának végén Pachmann Péter meghatottan búcsúzik majd a nézőktől. 28 év után mindenki egy érzelmes elköszönésre számított – ám erre végül nem került sor. A műsorvezető mindössze annyit mondott, hogy a Napló most rövid szünetre megy, később pedig újra különleges történetekkel tér vissza. A szavait követően rögtön a TV2 következő produkcióit ajánlotta, majd egyszerűen elköszönt: „Jó tévézést, viszontlátásra!”
28 év után ez azért egy kicsit furcsa… – írták a kommentelők! MUTATJUK AZ OKOKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Teljesítmény szempontjából a BYD hajtásrendszer előnyt jelent: 204 lóerőt (bhp) és 339 Nm nyomatékot kínál, így gyorsabb, mint a benzinmotoros verzió. Mindeközben azonban hiába SUVszerű a megjelenés, az EVX csak elsőkerék-meghajtású, négyszeres meghajtás nem elérhető – ez visszahúzó tényező lehet olyan körülmények között, mint például sáros terep vagy lakókocsi vontatás. Három változat esetén a négykerékhajtást vissza kellene térnünk a hagyományos benzinmotoros modellig, vagy alternatívaként érdemes lehet megnézni a Nissan Ariya e4orce vagy a Skoda Enyaq Sportline 85x modelleket.
A gyári 0–100 km/óra (0–62 mph) 8,1 másodperces adat elérhetősége valós körülmények között kérdéses: a nagy tömeg (1900 kg felett) és a feszes futómű miatt az autó könnyen megpörgeti az elsőkerekeket, már normál (Comfort) módban is. Sport módra ez szinte komikusan fokozódik. Az Eco üzemmód tompított pedálválaszai azonban segítenek abban, hogy simábban vezethessük az autót. A végsebesség kényelmesen elegendő, 109 mph (kb. 175 km/h) körül alakul.
Városi vezetésnél a könnyű kormányzás és magas üléspozíció segít a parkolásnál, valamint előrehaladásnál. A hatékonyság jobbnak érződik, mint a benzinmotoros változatban, de a rezgő, „fidgety” alaphangulat az EVX futóművében kissé kényelmetlen kis bukkanóknál és lassú manőverezéseknél. A regeneratív fékhatás nem elég sima egy‑pedálos vezetéshez, sőt, visszafogáskor késlekedést tapasztaltunk, ami forgalmas csomópontoknál zavaró lehet – végül gyakrabban kell kézzel fékezni.
B‑utakon a kormányzás elegendően pontos egy nagyobb SUV‑hoz, de a vízszintes gyorsuláskor és kanyarokban a hajtásrendszer hajlamos az első kerekek kipörgésére – a tapadásvesztést csak a kipörgésgátló avatkozik meg. A feszesség miatt egyenetlen, rázós utaknál a fejünk oldalra lenghet, és gázolajozó autókra emlékeztető karaktert érzünk – mintha 5 évvel ezelőtti Hyundai/Kia-modellek lennének. A nagyobb úthibák ütközése erős mozgásokat okoz, és a súly következtében a karosszéria hajlamos dönteni kanyarban és fékezés alatt.
Autópályán a teljesítmény elégséges ahhoz, hogy tartsa a sebességet, és az elektromos motor képes csendes maradni, de észrevehető a lökhárító fogantyúk és az anyagok által keltett szélzaj 70 mph‑nél. A Chief Reviewer Alex Ingram úgy pontozta az autót, hogy a zaj–rezgés–keménység (NVH) szintje nem javult a KGM Musso pick-uphoz képest, mert az EVX nagyon „crashy” nagyobb úthibák esetén.