Brutális méretű vihar jön!

Az esti órákra minimalizálódik a zivatarok kialakulási esélye. Kedden az északkeleti határ mentén válnak kedvezővé a feltételek zivatarok kialakulásához, melyekhez a maihoz hasonló kísérőjelenségek társulhatnak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hajtáslánc természetesen lehengerlő. A 296 GTS-ben található hibrid rendszer, a biturbó V6-os motor és a villanymotor párosa olyan gyorsan reagál, hogy szinte felfoghatatlan. Amikor rálépsz a gázra, az autó azonnal megindul, köszönhetően a villanymotor azonnali nyomatékának. De még ha nem is lenne elektromos rásegítés, ez a V6-os motor akkor sem lenne lusta – Ferrari szerint csak kb. 15%-kal lassabban reagál, mint egy hasonló teljesítményű szívó V8, és ezt tényleg érezni is lehet. A turbónyomás villámgyorsan épül fel, és amikor eléri a csúcsot, akkor sem kapunk hirtelen, kontrollálhatatlan kitörést, hanem továbbra is lineárisan és jól adagolhatóan jön az erő egészen a 8500-as fordulatszámig. Nincsenek „lyukak”, nincsenek megtorpanások – csak tiszta erő és precíz adagolhatóság. Persze ha akarjuk, könnyedén ki tudjuk csúsztatni a hátsó kerekeket – a Michelin Pilot Sport 4S gumik simán elengedik, ha provokáljuk őket.

És mi a helyzet a nyitható tetővel? Hát, egyértelműen szórakoztató – ahogy az várható is. Mindössze 14 másodperc alatt nyitható vagy zárható a tető, és ezt akár 50 km/h sebességnél is meg lehet tenni. Ha teljesen lenyitjuk a tetőt, meglepően jól védve vagyunk a menetszéltől – feltéve, hogy az ablakokat is felhúzzuk. De talán az egyik legjobb kombináció az, ha a tető fenn van, viszont a széles hátsó ablakot leengedjük – amit a kupé változatban egyébként nem lehet. Ez az elrendezés sokkal közelebb hozza hozzád a motort, így hallod a levegőszívás sziszegését, a turbók halkan felsikoltanak, ahogy a gázpedált lenyomod. Ez egyszerre izgalmas és furcsamód megnyugtató is – főleg, amikor elektromos módban haladunk.

Szóval akkor a GTS a legjobb választás a 296-osok közül? Aki főként közúton használja, annak szerintem nincs igazán oka inkább a GTB kupét választani, hiszen a GTS ugyanolyan gyors, ugyanannyira precíz és izgalmas, mint a zárt tetős testvére.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük