Brutális Szeptemberi időjárás jön!

A hidegfront első hulláma a késő délutáni órákban érkezik a nyugati országrészbe, ahol záporok, zivatarok alakulnak ki. Innen délnyugat felől egy összefüggő csapadéktömb is megérkezik, amely a Duna vonaláig, esetleg a Duna–Tisza közéig terjed majd az éjszakai órákban. A hajnalra elhaló csapadék után délelőtt még csak elszórtan fordulhat elő kisebb eső, de a déli óráktól ismét megerősödik a zivatartevékenység, ezúttal már a Tiszántúl területét is elérve.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Sok elektromos teljesítményautó kizárólag a gyorsulásra koncentrál, azonban a Kia EV6 GT egy olyan modell, amely ezen túlmenően megpróbálja bevonni a vezetőt az élménybe egy olyan alváz segítségével, amely kifejezetten arra lett tervezve, hogy a kanyarokban is szórakoztató és dinamikus menetteljesítményt nyújtson. Ez az alváz biztosítja, hogy a jármű ne csak egy egyszerűen erős elektromos autó legyen, hanem egy olyan gép, amely valóban élvezetessé teszi a vezetést, akár sportos, akár kényelmes üzemmódban használják. Az EV6 modellfrissítése pedig már elérhető a modellcsalád csúcsán, így a Kia tovább tökéletesítette ezt a zászlóshajót, hogy még vonzóbbá tegye azt a vásárlók számára.

A frissítések közé tartozik az autó megújult orr-része, amely most egy frissített menetfény szignatúrát kapott, ami nemcsak esztétikailag teszi modernebbé és feltűnőbbé a járművet, hanem hozzájárul a jobb láthatósághoz is. A beltérben pedig átdolgozott anyagokat találunk, amelyek különösen kiemelkednek a kizárólag a GT modellhez elérhető neonzöld díszítések révén. Ez a részlet különleges vizuális karaktert ad az autónak, amely egyértelműen elkülöníti a standard verzióktól. A jármű „lemezei” alatt egy nagyobb, 84 kWh-s akkumulátor kapott helyet, amely a standard EV6 frissítés részeként került bevezetésre, és most akár 279 mérföldes, azaz közel 450 kilométeres hatótávot is lehetővé tesz egyetlen feltöltéssel, ami kiemelkedő értéknek számít a piacon. A kétmotoros hajtáslánc pedig egyaránt nagyobb teljesítményt kínál, hiszen 64 lóerővel (bhp) és 30 newtonméterrel (Nm) növelték a teljesítményét, így most már maximum 641 lóerőt és 770 newtonméter nyomatékot tud leadni, ami hatalmas erőt és dinamikus menettulajdonságokat jelent.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük