BRUTÁLIS TRAGÉDIA HALOTTAK NAPJÁN

A sofőr sértetlen maradt, de a szekér vezetőjénél magas alk/h/lszintet mértek. A szekér ráadásul sötét volt, semmiféle fényvisszaverő, sem villogó nem volt rajta. Egy pillanat, egy ütközés – egy élet vége…
A szekéren összesen kilencen utaztak – több kicsi gyerekkel együtt. A legkisebb áldozat mindössze 3 hetes volt. Több kisgyermek is súlyos sérüléseket szenvedett, egy hatéves kisfiú állapota kritikus volt. A szülők is megsérültek:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a képernyőre kell merészkedni ahhoz, hogy kikapcsoljunk néhány apróbb vezetéstámogató funkciót, a Citroën ezt is megkönnyíti egy fizikai gyorsbillentyűvel, amellyel azonnal a megfelelő menühöz juthatunk. Mellette egy másik fizikai gomb a rendszer kezdőképernyőjére visz. Bravó, Citroën.

A telefon párosítása elég egyszerű, bár az utastérben csak USB-C portokat találunk, ha inkább kábellel szeretnénk csatlakoztatni az eszközeinket. A Bluetooth jól működik, és a Hypnos tesztautónkban sem volt leválasztási problémánk, az Apple CarPlay pedig a szokásos módon működött. Azonban, bár van vezeték nélküli töltőpad, úgy tűnt, hogy az nem sokat tesz azon kívül, hogy kissé felmelegíti az iPhone-unkat, ahelyett, hogy ténylegesen töltené.

A menükben való navigálás egyszerű, és a képernyő is eléggé reszponzív. Azt mondanánk, hogy egy Skoda Superb rendszere valamivel intuitívabb, de a Citroën megvalósítására nehéz panaszkodni. A legtöbb modell 12 hüvelykes képernyőt kap, bár a pénztárcabarát You! egy valamivel kisebb, 10 hüvelykes kijelzővel rendelkezik, bár ugyanazokkal a funkciókkal. A C5 X különösen kifinomult utasterének egyik előnye, hogy még a halkabb podcastok is tökéletesen hallhatók, és a Hypnos tesztautónk hangminősége a nyolc hangszórós rendszerével is több mint elfogadható volt. A C5 X ötszemélyes autó, és bár a középső hátsó ülés – a legtöbb járműhöz hasonlóan – inkább a külső ülések között helyezkedik el, senki sem kap rossz árat a rendkívül fontos fej- és lábtérrel – minden utasnak bőven jut hely. Az első utasok számára is jól állíthatóak az ülések, és maguk az ülések is nagyon kényelmesek, legalábbis ha valaki értékeli a puhább, kissé besüppedő üléseket. Ha van egy hátránya, az az, hogy a teljesen fekete díszítéssel ellátott modellek kissé komornak tűnhetnek, különösen hátul, ami miatt szűkebbnek érződik, mint amilyen valójában.
Ahogy az a hagyományos benzin-, hibrid és plug-in opciókkal rendelkező modelleknél gyakran előfordul, a csomagtartó mérete kissé eltérő lesz a választott hajtáslánctól függően. Nevezetesen a benzin- és a hagyományos hibrid C5 X-ek 545 literesek, míg a plug-in változatnál 485 literre csökken. Ennek ellenére a C5 X nagyméretű ferdehátúja könnyű hozzáférést biztosít, bármelyik modellt is választja, és a plug-in változat csomagtartója alatt egy kis tárolórekesz található a töltőkábel tárolására. A lejtős tető azt jelenti, hogy nincs kombi-szerű kialakítása (például egy nagy kutyát sem érdemes oda tenni), de a heti bevásárlás vagy egy kéthetes nyaralás gyerekjáték lesz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük