Szombat este, 20:55 perckor újabb érezhető földrengés pattant ki Csongrád környékén – adta hírül a Kövesligethy Radó Szeizmológiai Obszervatóriu oldalán. A földrengés magnitúdója 3,6 volt, amely meghaladta az előző napi rengés erejét. BRUTÁLIS AMI MAGYARORSZÁG FELÉ TART!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia hosszú múltra tekint vissza a hétüléses modellek piacán. A korábbi években ilyen volt például a Sedona, majd annak kompaktabb testvére, a Carens, végül pedig a Sorento, amely már stílusosabb, SUV-szerű külsőt és jobb felszereltséget kínált. Az EV9 ezek hagyományait viszi tovább, ugyanakkor teljesen új korszakot nyit: ez az első teljesen elektromos hétüléses modell a márka történetében, és ez egyúttal az egyik legmodernebb autó is, amit valaha készítettek.
A modell három felszereltségi szinten érhető el: Air, GT-Line és GT-Line S. Az alap Air változat önmagában is kifejezetten jól felszerelt: 19 colos könnyűfém felniket, LED fényszórókat, két darab 12,3 colos kijelzőt (plusz egy 5,3 colos klímavezérlő panelt), soronként két-két USB-C csatlakozót (összesen hatot), elöl és hátul parkolóradarokat, elektromos csomagtérajtót, a második sorban napellenző rolókat, nyolc hangszórós audiorendszert és elektromosan állítható első üléseket kapunk – mindezt alapáron.
Azok számára, akik többre vágynak – például az összkerékhajtásra vagy az erősebb motorra –, ott a GT-Line felszereltség. Ez nagyjából 8000 fonttal kerül többe, mint az alapmodell, cserébe viszont 21 colos kerekek, kéttónusú kárpitozás, elektromosan állítható kormányoszlop, vezetőülés masszázsfunkció, adaptív fényvetők és némi külső dizájnelem is jár hozzá, ami még sportosabbá és egyedibbé teszi az autót.
A csúcsverzió pedig a GT-Line S, amely további 3000 fonttal növeli a vételárat, viszont cserébe olyan extrákat kínál, mint a szélvédőre vetített kijelző (head-up display), 14 hangszórós, prémium Meridian audiorendszer, valamint külön napfénytető az első és a második sor számára. Ez az egyetlen felszereltségi szint, amely elérhető hatüléses konfigurációban is. Ebben az esetben a második sorban két különálló, úgynevezett „kapitányülés” található, amelyek akár 180 fokban elfordíthatók álló helyzetben – így a harmadik sorban ülőkkel való kommunikáció sokkal közvetlenebb és kényelmesebb.