Brutális viharok és földrengés várható!

Erőteljes szélrohamokat és porvihart hoz magával a front! 90 km/órát meghaladó lökések hirtelen sötét égboltot és hűvös levegőt hoztak magukkal. További földrengés is várható!

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Kia EV9 vásárlói kétféle, teljesen elektromos hajtáslánc közül választhatnak, de mindkettő egy 99,8 kWh-s akkumulátorra és 210 kW-os gyorstöltési lehetőségre épül. A választás lényegében arra szűkül, hogy egy vagy két motor legyen a járműben, és a teljesítményben hatalmas különbség van a két változat között. Az egymotoros modell 200 lóerős teljesítményt és 350 Nm nyomatékot kínál, ami egy egész elfogadható, 9,4 másodperces 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulást eredményez. Ez a teljesítmény egy személy számára megfelelő, azonban egy kicsit nagyobb löketet hiányolunk, hogy az autó könnyedebbnek és dinamikusabbnak érezze magát.

A Kia kettősmotoros változata ezzel szemben teljesen más dimenzióba helyezi a vezetési élményt. A plusz motor az első tengelyen összesen 378 lóerőt biztosít, miközben a nyomaték megduplázódik, egészen 700 Nm-ig. Ennek köszönhetően az autó 0-ról 100 km/h-ra 5,3 másodperc alatt gyorsul, ami kiemelkedő teljesítménynek számít egy ekkora, több mint 2,6 tonnás súlyú SUV esetében. Az EV9 vezetésekor elsőként a tágas, kényelmes és megnyugtató érzet jut az ember eszébe. Ugyanakkor meglepő módon a futómű képességei is figyelemre méltóak, és az autó finomhangoltsága sok prémium kategóriás versenytársat megszégyenítene.

Az EV9 öt különböző fékenergia-visszatáplálási szintet kínál, a teljesen szabad gurulástól egészen az egypedálos vezetésig. Az utóbbi üzemmód azt jelenti, hogy az autó a vezető fékpedál használata nélkül is képes teljesen megállni, amint feloldja a gázpedált. A tesztcsapaton belül is megoszlanak a vélemények arról, hogy ki melyik beállítást részesíti előnyben, ezért nagyon pozitív, hogy a Kia lehetőséget ad a vezetőknek a választásra, és az egyes szintek könnyedén állíthatók a kormány mögötti váltófülekkel. Bárcsak minden elektromos autógyártó alkalmazná ezt a rendszert, hiszen jelentősen javítja a vezetési élményt és kényelmet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük