Búcsúzik a Keleti pályaudvar!

A MÁV vezérigazgatója, Hegyi Zsolt bejelentése szerint a lezárás ELSŐ fázisa egészen szeptember végéig tart, így nemcsak a nyári utazókat, hanem a tanévkezdéskor is jelentős fennakadásokat okozhat a közlekedésben. A vezérigazgató elmondása szerint a tavalyi mozdony-kisiklások rávilágítottak arra, hogy a Keleti állapota már nem halogathatja tovább a felújítást. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az eredmény egy olyan autó, amely teljes rendszer-teljesítményben 907 lóerőt tud leadni, és 0-ról 100 km/h-ra (0-62 mph) mindössze 2,7 másodperc alatt gyorsul fel, miközben végsebessége eléri a 343 km/h-t (213 mph), még úgy is, hogy a jármű majdnem 300 kilogrammal nehezebb a korábbi Huracán Tecnica modellnél. A karosszéria továbbra is alumínium térvázra és alumínium testre épül – ellentétben a nagyobb Revuelto-val, amely túlnyomórészt karbonból készül –, és ezt az új generációs modellt az Audi „alumínium mesterségbeli központjában”, Neckarsulmban gyártják, teljesen új tervek alapján.

Ez az autó tehát egyszerre reprezentálja a hagyományos, nagy teljesítményű benzines erőforrásokat és a modern, elektromos hajtás előnyeit, amelyek együttesen olyan menetdinamikai és vezérelhetőségi élményt nyújtanak, amilyet korábban csak álmodni lehetett. A fejlett hajtáslánc és a precíz elektronikus vezérlés révén a jármű nem csupán gyors és erős, hanem hihetetlenül intelligens is, képes alkalmazkodni az utasításokhoz és a vezetési körülményekhez, így egy új dimenzióba emelve a sportautók világát.

A Temerario hossza tekintetében nagyjából félúton helyezkedik el a korábbi Huracán és az újabb Revuelto között. Összesen 186 milliméterrel hosszabb elődjénél, ám ennek mindössze 40 millimétere került a tengelytáv növelésére. Ennek az a célja, hogy a kabinban több hely jusson – állítólag mintegy másfél hüvelykkel nőtt a vezető lábtere és fejtér is.

Mivel én 190 centi magas vagyok (6 láb 3 hüvelyk), és mindig is nehezen fértem el egy Huracánban, különösen bukósisakkal a fejemen, ezért bizakodva vártam, hogy milyen lesz az új modell tágassága. Azonban élőben megnézve már kevésbé voltam elégedett: a gyakorlatban alig láttam érdemi növekedést a helykínálatban. A tetőn található egy kis kidomborodás, egyfajta „buborék”, ami elméletileg extra fejtérnek szolgál, de ha valakinek – mint nekem – hátra kell tolni az ülést, hogy elférjenek a lábai, akkor könnyen előfordulhat, hogy a feje nem fog pont ebbe a helybe esni. Az én esetemben biztosan nem tette.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük