A Keleti felújításának fő célja a pályaudvar hosszú távú zavartalan működésének biztosítása, amely – a tervek szerint – megbízhatóbbá és modernebbé teszi majd az ország egyik legfontosabb közlekedési csomópontját. ÍGY A RÉGI ESZKÖZÖK ÖRÖKRE BÚCSÚZNAK!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A legfontosabb azonban, hogy bár most már hibrid technológiával szerelték mindkét autót, a Lamborghini világosan azt szeretné, hogy a Temerario karaktere markánsan eltérjen a nagyobb, gyorsabb és komolyabb Revueltoétól. A cél egy olyan autó megalkotása volt, amely elsősorban élvezetet kínál, játékos és lázadó, egy kicsit akár szemtelen is. És, ahogy az Estoril versenypályán eltöltött alig tíz kör alapján sejteni lehet, valóban ezt a benyomást kelti.
Ez a hozzáállás tökéletesen illik abba a koncepcióba, amely a Huracán utódját megalkotva született meg. Miután a 2021-es év óta megjelent STO, Tecnica és Sterrato változatokkal szerzett tapasztalatokat a Lamborghini, rájöttek, hogy nem feltétlenül csak a teljesítmény és a fordulatszámok, vagy a karbonkarosszéria növelése jelentheti a módját annak, hogy egy középmotoros egzotikus sportautó még vonzóbbá váljon. Más szavakkal, rájöttek arra, hogy az új, aszimmetrikus elektromos nyomatékelosztási technológiát másképp is lehet alkalmazni, mint ahogy a Revuelto esetében tették. Ezzel a megoldással a vezethetőség határait még inkább elérhetővé lehet tenni, így az autó nemcsak maximális tempónál, hanem visszafogottabb, élvezetesebb köridőknél is igazán izgalmas és magával ragadó élményt nyújt a pályán.
Mindez azt jelenti, hogy a Temerario egy olyan hibrid sportautó, amely nem csak a nyers erőről szól, hanem arról is, hogy a vezető és az autó közti kapcsolat sokkal közvetlenebb, emberibb, játékosabb legyen. Egy olyan modell, amely egyfajta szabadságérzetet és felszabadultságot kínál, nem csupán a mérnöki teljesítményt demonstrálva, hanem megidézve azokat az érzelmeket, amelyekért sokan rajonganak a sportautókban.