A tavasz kezdetét ismét egy szomorú hír árnyékolja be: most egy ismert zenész, Bunyós Pityu barátjától kell búcsúznunk. A hírt maga Pityu osztotta meg a közösségi médián, ami mélyen megérintette a rajongóit.
Bunyós Pityu egy olyan barátjától vesz búcsút, akit régen az ökölvívás hozott össze vele. A zenész számára elképzelhetetlen, hogy barátja, Pesti Józsi már nincs közöttük, főleg, hogy mindez épp Pityu születésnapja után két nappal történt.
„Hihetetlen… Két nappal ezelőtt még ezzel a képpel köszöntött engem Pesti Józsi a születésnapomon. Ma már nincs itt velünk…” – kezdte a posztot Bunyós Pityu.
Bunyós Pityu azt is elárulta, hogy pontosan mi történt:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda egy divatos, modern, kompakt crossover karosszériát választott, hogy illeszkedjen ahhoz az urbánus környezethez, ahol ez az autó valószínűleg a legnagyobb részt fogja közlekedni; de emellett ügyes utalásokat is használtak más emlékezetes kompakt Mazda modellekre a közelmúltból – a híres Mazda MX-5 roadstertől kezdve a 1990-es évek MX-3 kupéjáig – hogy az MX-30-nak legyen néhány felismerhető családi DNS-e.
A márka azt is ígéri, hogy a viszonylag könnyű önsúly (egy elektromos járműhöz képest), valamint a Mazda örökös fókusza, hogy sikeres autókat készítsen, amelyek kiemelkedő vezetési élményt nyújtanak, lehetővé tette, hogy ez legyen az egyik legjobban kezelhető és általánosságban legvonzóbb kis elektromos modell, amely eddig megjelent. Itt derül ki, hogy mennyire érdemes komolyan venni ezeket az állításokat, és hogy az MX-30 a legjobb kis elektromos autók között van-e az Egyesült Királyságban.
Az MX-30 modellkínálat egy pillantásra
Jelenleg csak egyféle elektromos hajtáslánc érhető el az MX-30-asokhoz az Egyesült Királyságban, de egy hatótávnövelő változat (állítólag rotációs motorral) várhatóan később csatlakozik a kínálathoz.
A felszereltségi szintek tekintetében az SE-L Lux modell jelenti az alapmodell kínálatot. Ezt követi az First Edition és a Sport Lux, míg a tesztautónk, a GT Sport Tech, a csúcsmodell. Minden MX-30-as 35,5 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely állítólagos hatótávja akár 124 mérföld (körülbelül 200 km).