Megjelent ByeAlex és a Slepp új dala. Az én országom komoly kr/ti/át fogalmaz meg Magyarországról, ugyanakkor mégis a hazaszeretetről szól.
„Magyarországon a fi/u mindig gyenge, lehet, mulat a magyar, de mégis szomorú a lelke. Ki tehet a bánatról, ami itt van? Mindig a milliárdos tanítja a szegénynek a hittant” – énekli ByeAlex. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Spectre-nél azonban nem a gyorsulás az elsődleges szempont. Sokkal fontosabb a finom, egyenletes vezethetőség. Az autóban nincsenek különböző vezetési módok vagy állítható visszatáplálási beállítások, mint sok más EV-ben. Ehelyett található egy oszlopra helyezett váltókar B móddal, ahogy azt a többi Rolls-Royce-ban is megszokhattuk. A gázpedál finoman hangolt, sem nem késlekedik, sem nem lő előre hirtelen – pontosan annyit ad, amennyit a vezető szeretne, és azt is gyönyörűen adagolja.
A fékezés terén is hozza a márkától elvárt szintet. A fékpedál fokozatosan reagál, könnyű adagolni, bár ahhoz, hogy igazán intenzíven lassuljon az autó, erőteljesebben rá kell lépni. Ugyanakkor a mérések szerint vészfékezésnél nincs gond a fékhatással – az autó teljesen biztonságosan megáll.
A Rolls-Royce Spectre legfontosabb vezetési élményét a „lebegés” érzete adja – ezt az élményt nevezik angolul „waft”-nak. Ez az a különleges, nyugodt, szinte súlytalan suhanás, ami már-már varázslatos, és amit a Rolls-Royce a legnagyobb gondossággal alakított ki a Spectre esetében. A gyártó pontosan tudja, hogy kevés autómárka tud olyan egyedi és felismerhető menetdinamikát nyújtani, mint ők, és ezt az élményt nemcsak az alapmodellnél, hanem a sportosabb, erőteljesebb Black Badge változatnál is fenn akarták tartani.
És úgy tűnik, ez sikerült is nekik. Az autó úgy halad az autópályákon vagy a gyorsabb főutakon, mintha a levegőben lebegne, teljesen elszigetelve az út egyenetlenségeitől. Ez az utazás valóban öröm – különösen utazósebességnél. A sportosabb Black Badge verziónál az alapmodellnél tapasztalható enyhe bizonytalanság, ami körülbelül 40-50 mérföld/órás (65–80 km/h-s) tempónál érezhető, itt szinte teljesen eltűnt. A Black Badge valamivel feszesebbnek érződik, anélkül, hogy emiatt csökkenne a rugózás kényelme. Persze ezt véglegesen megerősíteni csak brit utakon való tesztelés után lehet, de már most úgy tűnik, senki nem fogja azt mondani egy Spectre-re, hogy nem elég kényelmes vagy nem ringat elég puhán.
Ami igazán érdekes, hogy ezzel az autóval gyorsan, lendületesen is lehet haladni – például vidéki utakon, kanyargósabb terepen –, mégpedig könnyedebben, mint egy nagyobb és nehezebb Phantom vagy Cullinan modellel. Menetdinamika szempontjából inkább a kisebb Ghost modellhez hasonlítható.