Csak Ők kapják meg a a nyugdíjas élelmiszer-utalványt!

A jelenlegi információk szerint az utalvány minden nyugdíjasnak jár, függetlenül a nyugdíj típusától vagy összegétől. A pontos jogosultsági feltételeket a kormány egy későbbi rendeletben fogja meghatározni.
Az utalvány kizárólag hideg élelmiszerek megvásárlására használható fel, kizárólag olyan helyeken, ahol élelmiszert árusítanak – ideértve a boltokat és őstermelőket is. Az elfogadónak az utalványt annak névértékén kell beszámítania, pénzre nem váltható át, jövedelemként nem számít, és örökölni sem lehet. Érvényességi idejét és a részletes szabályokat a kormány egy későbbi rendeletben rögzíti majd.
ITT LESZ BEVÁLTHATÓ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai i20 formaterve a márka európai központjában, a németországi Rüsselsheimben készült, és nem nehéz felfedezni benne a Corsa hatását. Megjelenése nem forradalmi, de stílusa ártalmatlan, inkább visszafogott. Az alapfelszereltségű Classic változat festett lökhárítókkal érkezik, míg a Comfort és Style felszereltségek alufelniket, valamint karosszéria színére fényezett kilincseket és tükröket kínálnak. A versenytársakkal összehasonlítva azonban az i20 karaktertelen benyomást kelt.

A belső tér a valaha volt legjobb egy kis Hyundai modellben, és az utastér mérete a kategória élvonalához tartozik. A hátsó üléseken felnőttek számára is elegendő a lábtér, a csomagtartó pedig 295 literes. A vezetési pozíció kényelmes, a műszerfal elrendezése egyszerű és átlátható. Ugyan néhány műanyag elem még mindig olcsónak hat, az összminőség jelentősen javult a korábbi Hyundai modellekhez képest. Minden változat alapfelszereltségként kínál légkondicionálót, központi zárat és AUX bemenetes CD-lejátszót. A Comfort szint színes kárpitbetéteket és multifunkciós kormányt tartalmaz, míg a Style verzió bőrkárpitot és fémhatású műszerfalat is ad.

A jelenlegi kínálat három motorból áll. A benzinesek között választható az új fejlesztésű, 77 lóerős 1,2 literes, illetve a nagyobb, az i30-ból átvett 99 lóerős 1,4 literes erőforrás. Az utóbbihoz automata, négysebességes váltó is rendelhető. A takarékosságot keresők számára a 1,4 literes dízelmotor kétféle teljesítményszinttel (74 és 88 lóerő) érhető el. A gyengébb verzió 64,2 mpg fogyasztással és mindössze 116 g/km szén-dioxid kibocsátással működik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük