Ahogy telt az idő, a kommentelők egyre merészebb elméleteket kezdtek gyártani. A Rddt-en külön posztok foglalkoznak azzal, hogy vajon „megtolták-e” Johanna szavazatait, vagy tényleg ekkora lett volna a rajongótábora?
„Ez nem normális különbség, ilyen nincs élő műsorban! Már a műsor előtti internetes szavazatok is 74% felett volak” – írta egy felhasználó, mások pedig odáig mentek, hogy szavazási anomáliákat emlegettek. Volt, aki azt állította: a saját telefonjáról többször is hibát jelzett a rendszer, amikor másik versenyzőre akart voksolni.
A pletykák odáig fajultak, hogy néhány néző már konkrétan azt kezdte találgatni, vajon kinek állhatott érdekében Johanna győzelme… és hogy a produkció mögött álló csapatnak mennyire lehetett erős befolyása a szavazásra?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Valójában azért vannak ott, hogy fokozatosan szabályozhasd az autó villanymotorjának regeneratív fékezését, ami hátrafelé nyomott gázkarral történik, és ez tartósan befolyásolja, hogy mennyire másképp vezet egy modern elektromos autót, mint egy belső égésű motorral hajtott autót. Húzd meg a jobb oldali váltófület, és az autó regenerációja felfelé, maximumra ciklikusan felpörög; húzd meg a bal oldali váltófület, és a rendszer nullára állítja vissza a féket, így az autó teljesen akadálytalanul gurulhat, amikor leveszed a gázpedált.
Ezek a regenerációs billentyűk az e-Niro szerelvényeire és berendezéseire is jellemzőek az érzékelt minőség tekintetében, mivel szemre elég drágák, de tapintásra sokkal olcsóbbak. Az autó belső ajtókilincsei is fémnek tűnnek, de félreérthetetlenül műanyagnak – ráadásul meglehetősen olcsó műanyagnak – érződnek, és bár az utastér kevésbé jelentős kapcsolóberendezései és egyéb szerelvényei anyagilag masszívabbnak tűnnek és érződnek, az ember elgondolkodik, miért nem költött a Kia egy kicsit többet azokra a területekre, ahol lehetetlen nem fizikailag interakcióba lépni az autóval. Az e-Niro infotainment rendszere igen tiszteletre méltó, anélkül, hogy különösebben lenyűgöző lenne egy ilyen árú és típusú autóban. Az első kiadású autók egy 8,0 hüvelykes érintőképernyőt kapnak DAB rádióval és gyári navigációval, ez utóbbi európai térképpel (ha külföldön tartózkodik, és nem szívesen használja a mobilinternetet), valamint a TomTom által nyújtott élő forgalmi információkkal.
A navigációs térkép részletei kissé alapvetőek, és a menükben is van az a ritka, túlegyszerűsített érzet, ami egy kisebb, harmadik féltől származó rendszer képernyőjére tervezett rendszerre emlékeztet. Ennek ellenére elég jól működik. Természetesen használhatjuk az Apple CarPlay vagy az Android Auto tükrözését is, amelyek mindkettőt alapfelszereltségként kapja az e-Niro, valamint a vezeték nélküli töltést a Qi-vel felszerelt készülékekhez.
Az autó hangrendszere egy nyolc hangszórós, 320 wattos JBL rendszer, ami egy kicsit dögösebbnek hangzik, mint amire egy állítólagos „prémium” csomagtól számítanánk.
