A Zsuzsihoz képest szerencsés vagyok, mert én ezt kiadhatom magamból a játékban. Ez egy pici megkönnyebbülés, olyan, mintha tényleg bőgtem volna egyet. És bevallom, ezek jól szoktak esni, valami megtisztulást érzek. Amikor arról kérdezték, mi tartja életben, mi ad erőt, egy egyszerű, mégis súlyos mondattal felelt: „Dolgozni akarok. Ha nem bírom tovább, hazamegyek, de muszáj dolgoznom, mert megőrülök.”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egyelőre azonban az EV3 kínálata kizárólag elsőkerék-hajtású változatokból áll. A hajtáslánc kialakításánál a Kia tudatosan az egyszerűségre törekedett: kétféle akkumulátorkapacitás közül lehet választani, amelyeket ugyanazzal az elektromos motorral párosítanak, így az eltérések főként a hatótávban és a használhatóságban mutatkoznak meg.
Vezetési élmény szempontjából az EV3 nem tartozik az izgalmas autók közé, de ez ennél a modellnél igazából nem is lényeges. A Kia egyértelműen a kényelemre helyezte a hangsúlyt, és ezen a téren tisztességes munkát végzett. Az autó nyugodt, kiegyensúlyozott karakterű, inkább a stresszmentes közlekedést szolgálja, mintsem az élményautózást, ami tökéletesen illik a célközönségéhez és a mindennapi használat jellegéhez.
A legtöbb modern autóhoz hasonlóan az EV3 is többféle vezetési módot kínál. A gázpedál reakciója háromféleképpen állítható, míg a kormányzás két különböző karakterisztikát kapott, ám a gyakorlatban nehéz volt valódi indokot találni arra, hogy ezeket rendszeresen váltogassuk.
