Hatalmas építőkockákat kellett összegyűjteniük a folyóból, evezve, majd a partra cipelni és összeilleszteni őket. A hosszú nap végére a feszültség Curtiséknél robbant, miközben Vastag Csabáékkal versenyeztek a jokerért. A TV2 Ázsia Expressz 2025 versenyzőinek nemcsak az izmaikat, de az idegeiket is próbára tette a feladat. A folyóból kellett hatalmas építőkockákat kihalászniuk és evezve a partra juttatniuk. A verseny végül Curtis és Judit győzelmével zárult, ők szerezték meg ismét a jokert.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Autópályás közlekedésben viszont az e-408 igazán otthon érzi magát. Az utastér szigetelése kiváló, minimális szél- és gördülési zaj szűrődik be, és a futómű is nyugodt, stabil érzést nyújt. Itt az akkumulátorok súlya előnyként jelenik meg: nem rontja, hanem inkább javítja az autó menetkomfortját, különösen nagy sebességnél. A hosszú utak során egy másik kellemes meglepetés az opcionálisan elérhető, 810 fontért kínált Focal hangrendszer, amely kiemelkedő hangminőséget biztosít – ez csak tovább fokozza az e-408 értékét mint kényelmes, hosszútávú utazóautó.
Alacsonyabb sebességnél a futómű ugyan határozott, de nem kényelmetlenül kemény. Az úthibákkal, kátyúkkal és a tágulási hézagokkal jól megbirkózik, bár durvább útfelületen kissé ideges mozgásba kezdhet, amit egyesek zavarónak érezhetnek. Mindez azonban nem von le jelentősen az autó általános komfortérzetéből.
A vezetési élmény egyetlen igazán számottevő gyengéje a tapadás hiánya nedves úton. Ilyen körülmények között, különösen erőteljesebb gyorsításnál vagy élesebb kanyarokból való kigyorsításkor, a hajtott első kerekek hajlamosak megcsúszni, amit kellemetlen rángatás kísérhet. Bár ez nem jelent súlyos problémát, érdemes figyelembe venni – főként, hogy az e-408 főként nyugodtabb, hétköznapi közlekedésre van optimalizálva.