Renáta nemrég komoly beavatkozáson esett át: orvosai egy megnagyobbodott cisztát távolítottak el. Mint a Borsnak elmondta, két éve vette észre először az elváltozást, ám akkor még ártalmatlannak tűnt. A közelmúltban viszont drámai növekedésnek indult a csomó, ezért az orvosok a műtét mellett döntöttek. Az operáció altatásban zajlott és másfél órát vett igénybe.
EZZEL KELL MOST SZEMBENÉZNIE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A PureTech 130-ra váltás a DS 3 teljesítményét 128 lóerőre és 230 Nm nyomatékra növeli, és hozzáadja az említett nyolcfokozatú automata váltót is. Ennek köszönhetően a 0-62 mph (0-100 km/h) gyorsulás ideje 9,2 másodpercre csökken, a végsebesség pedig 124 mph (kb. 200 km/h) lesz.
Ellentétben néhány elektromos autóval, a DS 3 E-Tense nem sokkal gyorsabb a benzines verzióknál. Az első kerekeket hajtó egyetlen villanymotor (ugyanaz, mint a PureTech 100 és 130 változatokban) 154 lóerőt és 260 Nm-t produkál, azonban a 54 kWh-s akkumulátorcsomag miatt ez a változat 9 másodperc alatt gyorsul 62 mph-ra, és legfeljebb 93 mph (kb. 150 km/h) sebességet ér el, ami korlátozott.
A benzines DS 3 modellek nem olyan takarékosak, mint a mild-hibrid Ford Puma, vagy a hibrid Nissan Juke és Toyota Yaris Cross. A plug-in hibrid Renault Captur is hatékonyabb választás lehet kisvállalati autónak. Azonban létezik teljesen elektromos DS 3 E-Tense is, amely különösen vonzó lehet azok számára, akiknek a Benefit-in-Kind (BiK) adót kell fizetniük.
A PureTech 100 az alapmodell, ami a legtakarekonyabb benzines DS 3, akár 54,3 mpg (mérföld per gallon) fogyasztással. A nagyobb teljesítményű PureTech 130 nyolcfokozatú automata váltóval már kevésbé gazdaságos, maximum 48,7 mpg-t ér el. Versenytársai, mint a Juke és a Yaris Cross hibrid változatai hivatalosan akár 60 mpg-t is tudnak, és alacsonyabb károsanyag-kibocsátással rendelkeznek, mint a DS 3. A benzines DS 3 modellek CO2-kibocsátása sem kiemelkedő, a PureTech 100 esetében 117 g/km, a PureTech 130-nál pedig 130 g/km körül mozog.